Skocz do zawartości

Smartfon z Androidem w granicach 900-1000zł


Recommended Posts

Witam potrzebuję porady przy wyborze smartfona,nie mam nic konkretnie upatrzonego.Nie znam się również na najnowszych urządzeniach stąd ten post.

 

  • mój budżet : 900-1000 zł
  • gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu : internet,nawet Chiny
  • nówka czy używka : nowy
  • preferowany rozmiar wyświetlacza :najlepiej 4,5"
  • preferowany system mobilny :Android
  • do czego będę używać urządzenia :przeglądanie internetu,dokumentów,oglądanie i kręcenie filmów,odtwarzanie muzyki,granie
  • moje najważniejsze wymagania :zależy mi na płynności działania oraz w miarę mocnym procesorze
Link to post
Share on other sites

W tym rozmiarze i cenie bardzo dobre urządzenie dopaść jest prawie niemożliwe bo takich nie robią. Najlepsze to Z3 compact(4,6) i Galaxy Alpha(4,7) ale to nie w tej cenie.

Z1 compact ma 4,2 cala. Może Cie zainteresuje. Bardzo dobre i wydajne urządzenie

Może być coś większego ? Bo w tej cenie jest świetny LG G2

 

Edytowane przez dawid0032
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W tym rozmiarze i cenie bardzo dobre urządzenie dopaść jest prawie niemożliwe bo takich nie robią. Najlepsze to Z3 compact(4,6) i Galaxy Alpha(4,7) ale to nie w tej cenie. Z1 compact ma 4,2 cala. Może Cie zainteresuje. Bardzo dobre i wydajne urządzenie Może być coś większego ? Bo w tej cenie jest świetny LG G2

od 4 do 5 cali,nie musi być koniecznie 4,5 

Link to post
Share on other sites

To w takim razie zobacz LG G2. Ekran 5,2 cala ale rozmiar samego urządzenia jest mniejszy niż większość 5 calowców.

Z innych to zobacz Samsung Galaxy S4 wersja I9506 ze Snapdragonem 800

Kolejny to Xperia Z1, Huawei P8 lite

Z tanszych to LG G3s, Motorola Moto G 2 generacji, LG Magna

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość