Skocz do zawartości

Lumia 830 vs Huawei P8 Lite vs inne?


Recommended Posts

Hej :)

 

Mam zamiar kupić nowego smartphone oto kryteria:
 

Cena: max 1000 - 1200 zł

 

Stan: Nowy

 

Rozmiar: max 5"

 

Reszta:

  • Szybki, bez zwiech
  • Dobry aparat
  • Solidny

Przeznaczenie: wszelakie apki: nawigacja, facebook, aparat, muzyka. Nie będę na nim oglądał filmów ani grał w gry.

 

Zastanawiam się nad Huawei P8 Lite gdzie przemawia do mnie dobra specyfikacja 2GB RAM, 13 Mpx, procesor (aczkolwiek to tylko po cyferkach, nie znam się na procesorach), ale mam wątpliwości, ponieważ to chińczyk no i nie wiem czego mogę się spodziewać. Ponadto android, który lubi się zamulać.

 

Kusi mnie też Lumia 835 z uwagi na dobry podobno aparat i szybki stabilny sytem (Wie ktoś czy będzie aktualizacja do win10?) oraz na dobre wykonanie.

 

Czy może ktoś z Was używał któregoś z tych telefonów? A może Polecicie jeszcze jakiś? Tylko koniecznie nowy, żadnych używek. Już raz się naciąłem.

Pozdrawiam :)

 

 

Link to post
Share on other sites

Huawei to nowe urządzenie i jeszcze mało osób go ma ale wygląda bardzo solidnie jak chodzi o podzespoły itp. No i wykonanie premium :) nakładka Huawei działa bardzo dobrze. Wygląda podobnie do IOS. Do Twoich potrzeb wystarczy

 

Nokja to niezły telefon ale z kiepskim ekranem. Reszta to się zgadza z tym co napisałeś. Stabilny system, dobry aparat no i wykonanie też bardzo dobre. Podzespoły ma jak w Moto G za 500 zł niestety no ale na windowsie starcza

 

Z innych opcji do 1200 to zobacz LG G2 i G3. Obydwa urządzenia świetne

Link to post
Share on other sites

Lumia 830 nie jest opłacalna - zdecydował bym się albo na Lumię 735 albo na L930, obie mają świetne ekrany i aparaty.

 

Pojawiły się w sklepach promocje na L930 za 1200 zł - jak poszukamy i się potargujemy to można kupić. Znajomy kupił nówkę w sklepie za 1250 zł.