Skocz do zawartości

WIEDŹMIN 3 - PROBLEMY - PYTANIA


Recommended Posts

Witam. Ja mam taki mały problem. Umieszam tutaj bo w sumie nie wiem gdzie   :P

Otóż za nic w swiecie nie moge uruchomić Wieska i sweet fx . Instaluje to zgodnie z instruckją. Gra startuje z okienka gog. Przez ułamek sekundy widać w lewym górnym rogu jakby sweet fx się uruchamiał ( zbyt szybko żeby przeczytać czy też zrobić screena),i gra wraca do win. 

Edytowane przez Dunny
Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

Mam problem z wiedzminem 3 (oryginal na steamie).

Podczas uruchomienia gry, nic sie nie dzieje - przez chwile kreci sie kursor i przestaje.

Myslalem, ze to ze steamem cos nie tak, wiec wszedlem do folderu gdzie jest gra i zauwazylem tam sporo plikow ktore maja nazwe

witcher3.exe_crash_20150909_181732713

 

Otworzylem taki plik notatnikiem i pokazalo sie

 

 
Red Engine Crash Log
--------------------------------------
Build: Not Set [ Compiled Sep 28 2015 ]
 
User: Asus
 
Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (3221225477), Error reading location 0x00000050
 
Crashed Thread:
 
Thread ID: 6712
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xaa6a8 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x115240 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x11406b - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0xbf267 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xa99 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x3878d - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xe9d - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x124c - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x22c568 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
Debug Information
================================================================
 
Commandline: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Witcher 3\bin\x64\witcher3.exe"  
 
Thread ID: 6284
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb62967 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 3884
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6268
 
callstack:
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6784
 
callstack:
DllUnregisterServer() + 0x45ad - <Unknown File>(0)
DllUnregisterServer() + 0x48a6 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6792
 
callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6704
 
callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6796
 
callstack:
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6800
 
callstack:
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6804
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6756
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6748
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6740
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6744
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e70 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6736
 
callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb77e67 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x234277 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23441e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6728
 
callstack:
NiGetApexSDK() + 0x9767a3 - <Unknown File>(0)
NiGetApexSDK() + 0x97685c - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Thread ID: 6732
 
callstack:
NiGetApexSDK() + 0x9767a3 - <Unknown File>(0)
NiGetApexSDK() + 0x97685c - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x22 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x34 - <Unknown File>(0)
 
================================================================
 
Game
 
 
================================================================
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ktos ma jakies pomysly ? Wszystkie gry dzialaja bez problemu.

Aktualizowalem directx z folderu gry

Wszystkie Visual C++ mam zainstalowane.

 

system windows 8.1 64 bit

Link to post
Share on other sites

Sterowniki mam najnowsze - wykonywalem czysta instalacje

Spojnosc plikow tez sprawdzalem i wszystko ok

 

Wszystkie gry mi dzialaja. GTA V, CS:GO, Smite, FIFA 16, Diablo 3, WoW i FC4 - zadnego problemu z tymi grami nie mialem, a wieska nawet wlaczyc sie nie da ;/ Daje "Graj" kursor sie pokreci przez 2 sek i du*a ;/
Edytowane przez Calvex
Link to post
Share on other sites

Witam-ściągnąłem z GOGa patch 1.10 i nawet nie chce się zainstalować-pojawia się błąd "plik źródłowy jest uszkodzony"-ktoś coś może poradzić? "Serca ..." już mam kupione w preorderze i nie wyobrażam sobie tego bym nie zagrał....dzięki!

Ps.Ściągałem plik kilka razy więc niemożliwe by tu leżał problem


Problem "rozwiązał się" sam-musiałem wszystko ściągać od nowa :(

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

8gb ram, i5 3.8 i hd7850 2gb

ustawienia medium, tekstury wysokie,

 

Czy u was, także na mocniejszych gpu, są ścinki, takie lekkie, krótkie czy nawet dłuższe zamrożenia obrazu? Przewanie lokacje- Novigrad, większe citym czasem jakieś sceny dialogowe, czasem nawet wyrzuci do windowsa? Co jest przyczyną? Blokowałem fps zewnętrznymi aplikacjami, inne ustawienia i nic.


Jak też instalować łatki? Trzeba mieć wszystkie od 1.1 do 1.11?

Link to post
Share on other sites

Witam,

Od ostatniego DLC i patcha 1.11 mam same cyrki z wiedzminem i gra jest niegrywalna, dodam że wcześniej 0 problemów, gra chodziła idealnie. Dokładnie to gra wywala się do pulpitu, znikają tekstury, gra zaczęła się frezować i łapie " doczyty" chwilami jest tak że grafika wygląda jak na low a po chwili doczytania już jest normalna. Nie wiem o co cho.. przed dodatkiem nie miałem żadnych problemów. Robiłem już weryfikacje plików, dossało jakieś  30 mb ale nic to nie zmienia. Porażka.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ktoś miał problem z dźwiękiem podczas walki? Nie ma żadnych odgłosów podczas ranienia przeciwnika...

to też częsty bug, podobno pomaga: przełączenie głośników na stereo, zmiejszenie wartości dzwieków w grze do 99, krąży jakiś fanowski mini-patch w sieci pamiętam.

. Fix missing voices and other audio problems using surround sound

 

Follow the instructions in this video and apply the fix linked in its description to force surround audio to work correctly in The Witcher 3!

 

You also need to make sure your audio device is properly configured in Windows using the instructions in the dedicated thread, especially the posts by orangpelupa and GMSBS_Ghost!

 

Source: orangpelupa

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...