lemos 0 Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 Witam, ostatnio zakupiłem smartfona używanego od gościa który kupił go w media markt. Mam dowód zakupu oraz gwarancję.Dokładnie coś na wzór tego http://zapodaj.net/b8229d519cf83.jpg.html. I moje pytanie brzmi czy z takim czym uwzględnili by mi gwarancję? Nie potrzeba żadnej pieczątki lub podpisu? Mam tylko "Towar wydano". Jeśli ktoś się zna proszę o kontakt. Cytuj Link to post Share on other sites
dawid0032 746 Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 Jest paragon Nie powinno być problemu Cytuj Link to post Share on other sites
davyx 53 Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 Wystarczy że pójdziesz do media i tam Ci podbiją kartę gwarancyjną od smartfona Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 Za Gwarancję odpowiada Producent / Dystrybutor sprzętu - zwykle Masz Kartę Gwarancyjną oraz potrzebny jest dowód zakupu. Nie jest to wyraźne zdjęcie ale wynika, że Masz Dowód Zakupu. Najlepiej udaj się do MM i podbij Kartę Gwarancyjną. Jest też coś co nazywa się NTzU (Niezgodność Towaru z Umową) - za to odpowiada SPRZEDAWCA - czyli Media Markt. I do tego wystarczy Dowód Zakupu. Nawet jak zgubisz Kartę Gwarancyjną, a MAsz Dowód Zakupu to nadal możesz powołać się na NTzU. Masz więc dwie drogi - kontaktujesz się z Producentem i powołujesz się na Gwarancję lub możesz się udać do Sprzedawcy i powołać na NTzU. Twoja wola - nikt Ci nie może odmówić. Co wybrać ? To zależy - przykładowo w przypadku mojego tabletu Dell Venue 11 Pro - bardziej "opłaca" mi się powoływać na Gwarancję, bo mam ją w wersji Next Businesess Day i do wielu usterek przyjeżdża serwisant do mnie, a jak nie da się naprawić to Dell wysyła kuriera, który odbiera i dostarcza sprzęt. Jak bym się powołał na NTzU to musiał bym samemu zanieść sprzęt do Sprzedawcy. No i trwa to dłużej - bo często Sprzedawca wysyła sprzęt do serwisu np. dwa razy w tygodniu. Natomiast jak musimy wysłać sprzęt lub dostarczyć go do serwisu na własny koszt - a mamy blisko Sprzedawcę to lepiej powołać się na NTzU. Oczywiście w przypadku Media Markt i innych sklepów - często oni sami dostarczają sprzęt do serwisu w ramach Gwarancji - możemy go oddać na Gwarancji - a dostarczeniem zajmie się Sprzedawca. Kolejna sprawa to ograniczenia Gwarancyjne - często producenci mają sporo ograniczeń, które nie występują w Ustawie o Prawach Konsumenta. W Twoim przypadku Masz Dowód Zakupu, nie "podbitą" kartę Gwarancyjną - Masz więc komplet dokumentów. Warto więc Byś "podbił" Kartę Gwarancyjna w Media Markt. I Będziesz miał spokój. Cytuj Link to post Share on other sites
lemos 0 Napisano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 (edytowane) Super. Dzięki wam bardzo za szybką odpowiedź. Mam jeszcze do was jedno pytanie, a mianowicie mam feler w komórce. Co pokazuję na zdjęciach: - http://zapodaj.net/735736492245b.png.html - http://zapodaj.net/7bf7d8ea61fbe.png.html Kant digitalizera/lcd się odkleił. Komórka dalej chodzi idealnie w niczym to nie przeszkadza. Nie chciałbym tylko żeby jakiś brud się tam dostał. I też nie chcę oddawać go na gwarancję pewnie czas naprawy to jakieś 2 tygodnie w plecy. Co o tym sądzicie? Gwarancja powinna to objąć. PS. Znacie jakiś domowy sposób by to jakoś się trzymało? (Podkleiłbym jakimś klejem ale nie chce popsuć, chyba że byłoby to nieszkodliwe). Edytowane 21 Maja 2015 przez lemos Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.