Skocz do zawartości

AsRock 770 Extreme3 jaki procek??


Recommended Posts

http://allegro.pl/amd-phenom-ii-x6-1055t-2-8ghz-6mb-am3-i5304583633.html

 

A ten dużo różni się od 1100t ?

 

http://allegro.pl/amd-phenom-ii-x6-1090t-black-edition-6x3-2ghz-6mb-i5315639522.html

 

 

Nie znam się na AMD ale. Blisko tego co podałeś

Edytowane przez Lord_Krecitsqa
Link to post
Share on other sites
Napisano (edytowane)

Dobrze jednak rozumiem ,że do tej mojej płyt to max co moge wsadzic?

HMM tak teraz mysle...a moze lepiej za  np 600zł,jkaś nowa płyte głowna i inny procek,,,tzn tak zeby na przyszłosc cos dalej modernizowac?


I3 4160 i jakaś płyta główna do tego tak żeby max 800zł, co wy na to? Kartę mam HD 7850 2gb,3x2gb ramu 1333 ddr3, zasilacz fortron460.chyba lepsza opcja niż brać t1100 czy 1090t.wydajność bardziej wzrośnie...?
Halo? Edytowane przez peppard
Link to post
Share on other sites

 

Dobrze jednak rozumiem ,że do tej mojej płyt to max co moge wsadzic?

HMM tak teraz mysle...a moze lepiej za  np 600zł,jkaś nowa płyte głowna i inny procek,,,tzn tak zeby na przyszłosc cos dalej modernizowac?

I3 4160 i jakaś płyta główna do tego tak żeby max 800zł, co wy na to? Kartę mam HD 7850 2gb,3x2gb ramu 1333 ddr3, zasilacz fortron460.chyba lepsza opcja niż brać t1100 czy 1090t.wydajność bardziej wzrośnie...?

Halo?

 

 

To jest na pewno lepsza opcja niż płacić taką kasę za starego trupa.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Najlepszym rozwiązaniem byłoby gdybyś pognił tą płytę główną i procka i kupiłbyś używaną i5 2500k i jakąś średnią płytę główną i w późniejszym czasie zakupiłbyś lepsze chłodzenie aby pokrecić tą i5 :P

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Napisano (edytowane)

A jak średnia plyta?

Chodzi mi o taką płytę do tego procka,  i3 4160,żeby były 4 sloty ramu, żeby można podłączyć xonara, i można podkręcić procka jak później kupię jakiegoś i5 czy i7 


Jaka lipa....nikt nie pod powie?


Do zamknięcia 

Edytowane przez peppard