LGV8V 5 Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Witam wszystkich, Wczoraj w komputroniku kupiłem Eizo fs2434. Dzisiaj zorientowałem sie, że nie mam karty gwarancyjnej. Dowód zakupu to faktura na której napisane jest GP60 tabeli gwarancja. Na stronie komputronika podają 5lat w zewnetrzym serwisie gwarancja. Dzwoniłem dopytać sie do Eizo i powiedzieli mi ze powinienem dostać kartę gwarancją. W komputoniuku mówią ze tylko to dostali w centrali i nic więcej, i że w razie coś to żeby do nich przynieść to oni wyślą na gwarancję. Cytuj Link to post Share on other sites
fxjerzy 166 Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Powiem tak lepiej ją mieć i nie potrzebować niż nie mieć w najgorszym możliwym momencie. Skoro kupiłeś teraz dzwoń do nich i powiedz że zwrócisz w ustawowym terminie jeśli nie doślą i ma być już podbita !Nie tak dawno przerabiałem to z LG, karta nie podbita i czekałem na agito aż podeślą mi listem pieczątkę którą spiąłem z gwarancją - paranoja - bo agito nie może serwisowi wysłać a serwis nie może takiej odebrać. Na szczęście w 24h dostałem list polecony priorytetowy. Cytuj Link to post Share on other sites
LGV8V 5 Napisano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Na domiar złego wziąłem fakturę i nie mam możliwość teraz zwrotu monitora w ciągu 14 dni. Cytuj Link to post Share on other sites
lor3ddr8d 205 Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 (edytowane) Z LG tak jest, nagrywarki za 50zł nie chcieli bez karty naprawić. W przypadku EIZO wystarczy dowód zakupu, możesz zadzwonić i zapytać u Polskiego dystrybutora EIZO - ALSTOR. Ja przy EIZO CX241 i EV2455 nie mam żadnej karty gwarancyjnej Edytowane 5 Maja 2015 przez lor3ddr8d Cytuj Link to post Share on other sites
LGV8V 5 Napisano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Dzwoniłem właśnie, i dowiedziałem się że powinienem otrzymać taką gwarancję od komputronika. Trochę mnie uspokoiłeś, ale jeśli serwis mówi że takowa jest potrzebna to jest coś nie halo. Zadzwonilem i powiedziałem żeby zadzwonił do centrali i przysłali taką gwarancje, a jesli jej nie otrzymam to chciałbym zwrócić monitor. Jutro dowiem sie co i jak. Cytuj Link to post Share on other sites
fxjerzy 166 Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Pamięta żeby była podbita już oszczędzisz sobie fatygo w razie czego (nie daj Boże). Cytuj Link to post Share on other sites
LGV8V 5 Napisano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Na stronie producenta jest wyraźnie napisane że nie trzeba gwarancji wystarczy dowód zakupu. Chyba że ja nie umiem czytać ze zrozumieniem Wiec dlaczego ta kobieta z którą rozmawiałem, oznajmiła że powinienem dostać kartę gwarancyjną przy zakupie... lor3ddr8d - wiec teraz rozumem czemu też nie masz karty, ponieważ tylko przy rozszerzonej gwarancji potrzebna jest karta gwarancyjna. Normalnie wystarczy tylko dowód zakupu. Cytuj Link to post Share on other sites
helfi 82 Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Powiem tak lepiej ją mieć i nie potrzebować niż nie mieć w najgorszym możliwym momencie. Jestem tego samego zdania. Miesiąc temu kupowałem fs2434 z X-kom i dostałem go z podbitą kartą gwarancyjną(tylko pieczątka). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
LGV8V 5 Napisano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 To ciekawe ponieważ tylko autoryzowany sprzedawca może wydać gwarancję na pełne 5lat. Jest to Rozszerzona Gwarancja Eizo Exclusive Service, do tej właśnie gwarancji potrzebna jest kart. Do zwykłej gwarancji producenta nie potrzeba i na panel i świetlówki trwa ona nie 5 lat a 3 lata bądź wyświetlone 30,000 godzin w zależności co pierwsze nastąpi. Cytuj Link to post Share on other sites
lor3ddr8d 205 Napisano 6 Maja 2015 Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 LGV8V, Eizo się nie psuje tak jak LG czy Samsung A tak poza tym to podejrzewam, że kartę gwarancyjną od sprzedawcy dostaniesz. Cytuj Link to post Share on other sites
LGV8V 5 Napisano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Właśnie przed chwilą przysłali mi kartę gwarancyjną. Tylko oczywiście nie podbita... Dzisiaj wybiorę sie do sklepu, żeby ja z laski swojej wypelnili i podbili. Lor3ddr8d- być może się nie psuje, ale lepiej dmuchać na zimne i miec, ponieważ jest to pelna gwarancja na 5lat door to door. Przy ewentualnej odsprzedaży też się to liczy. Cytuj Link to post Share on other sites
PrzemekRyk 41 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 To ciekawe ponieważ tylko autoryzowany sprzedawca może wydać gwarancję na pełne 5lat. Jest to Rozszerzona Gwarancja Eizo Exclusive Service, do tej właśnie gwarancji potrzebna jest kart. Do zwykłej gwarancji producenta nie potrzeba i na panel i świetlówki trwa ona nie 5 lat a 3 lata bądź wyświetlone 30,000 godzin w zależności co pierwsze nastąpi. Rozszerzona gwarancja EIZO w Polsce dotyczy monitorów sprzedawanych przez polski kanał dystrybucji. Czy monitor jest nią objęty sprawdzane jest po numerze seryjnym. Niemniej jednak na wszelki wypadek kartę warto mieć, choć nie sądzę, by w razie czego serwis robił problemy. Pełne rozróżnienie co daje rozszerzona gwarancja EIZO stoi wypisane punkt po punkcie na stronie EIZO.pl. LGV8V sprawdź co i jak, gdyż podajesz nie do końca prawdziwe informacje. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.