beatka8106 0 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Bardzo proszę o pomoc. Brak mi już sił, nerwów i cierpliwości do mojego telefonu Kupiłam w styczniu LG G3s, telefon bardzo fajny, wszystko w nim jest super poza jedną wadą- dzwonię do kogoś, lub ktoś do mnie i ludzie źle mnie słyszą, muszę powtarzać to co mówię, non stop słyszę że "mnie nie słychać, jest jakieś echo, słychać mnie z oddali, raz blisko raz daleko itp. telefon kupiłam nowy na gwarancji w salonie Play. Był już 2 razy serwisowany, pojechał do serwisu LG w Mławie, za pierwszym razem wymieniono mikrofon, bez zmian, wada nadal pozostała, wczoraj wrócił z drugiej naprawy, i już 3 osoba mi dziś mówi że bardzo źle mnie słychać, obrócę się w lewo słychać mnie zle, obrócę się w prawo słychac lepiej i tak w kółko. Dodam że to nie wina zasięgu ani karty SIM, bo jak przekładam kartę do innego (starego telefonu) problem znika. Prosilam w Play o wymianę na nowy tel, jednak wrócił do mnie ten sam wadliwy telefon. Nie wiem co robić, na pewno tak tego nie zostawię, brak mi już sił do tego telefonu. Jest to telefon wzięty na firmę.... Bardzo proszę o jakieś porady co z tym fantem zrobić?? Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
dawid0032 746 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Jeśli 3 razy będzie wymieniona jakaś część, nie wiem dokladnie czy musi być ta sama to powinni wydać nowy telefon Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14106 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Za pierwszym razem trzeba było reklamować fona na niezgodność towaru z umową,masz na to 12mies. jeśli jesteś pierwotnym nabywcą fona.J.w. po trzecim razie powinni wymienić na nowy. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez chudy131080 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.