jakmaj8 1 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Mam takie pytanko czy ktos z was reklamowal juz lumie 535 z powodu zle dzialajacego Dotyku ?? Jesli tak to co wqm odpowiedzieli bo man zamiar oddac tylko nwm czy ma sens oddawanie telefonu na 2 tyg a Nic wiecej sie nie dowiem Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Ludzie oddawali, z tego co pamiętam, to za pierwszym razem wymienili bez skutku, a za drugim już dali cały nowy telefon. Cytuj Link to post Share on other sites
pietrrokov 122 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 http://www.microsoftstore.com/store/mseea1/pl_PL/DisplayHelpContactUsPage/ na stronie powyżej masz telefon kontaktowy do Microsoft, opisz problem i usłyszysz od nich czy warto reklamować czy może trzeba czekać na nowy soft. Według mnie warto reklamować. Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 voilà http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6539&idPhone2=6538 Cytuj Link to post Share on other sites
jakmaj8 1 Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Piettrkov pod który numer zadzwonic ?? Ten pierwszy czy drugi ?? Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Znajdź punkt serwisowy i zanieś Tel. Ewentualnie do salonu operatora jak brałeś z abonamentu Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Znajomi reklamowali - za pierwszym razem coś zrobiki, pomogło na chwilę, za drugim razem wymienili mu ekran z dotykiem i jest OK. Drugi znajomy dostał nowy telefon za pierwszym razem. W doniesień wynika, że jest róznie - jak trafisz na "leniwego" serwisanta to dostaniesz nówkę sztukę, bardziej ambitny wymieni ekran z dotykiem - a "partacz" oleje, wgra poprawki i nie sprawdzi. Wtedy musisz drugi raz reklamować. Jak Kupiłeś po 25 Grudnia 2014 roku - to przy drugim razie możesz rzadac wymiany na nowy lub zwrotu kasy - tako rzecze nowa Ustawa o Prawach Konsumenta :) Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Tylko żądanie klienta nie jest równoznaczne z akceptacją Cytuj Link to post Share on other sites
BattleCrit 1065 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 wyszła aktualizacja która rozwiązuje problem dotyku Cytuj Link to post Share on other sites
QuYoshi 99 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Na 100%? Bo ja już moja Lumie spakowalem. Dziś chce wysyłać. Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Wadliwe były ekrany (zintegrowane z digitizerem czyli "dotykiem' ) - część ekranów miała wgrany zły soft, wystarczyła poprawka. Niestety część była wadliwa "sprzętowo" - wtedy poprawka nie pomagała. To dlatego Microsoft wymienia ekrany lub wręcz telefony na nowe, jak poprawka nie pomaga. Cytuj Link to post Share on other sites
QuYoshi 99 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Wysłałem z zadaniem o zwrot pieniędzy. Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Oddadzą pieniądze i co jak kupisz raz jeszcze wadliwą sztukę? Cytuj Link to post Share on other sites
Kornela95 3018 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Jak czytałam tutaj wadliwa była tylko jedna seria, która została już wyprzedana. Cytuj Link to post Share on other sites
QuYoshi 99 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Mam już LG G3. Nie kupię spowrotem Lumii. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.