Skocz do zawartości

Recommended Posts

Znajomi reklamowali - za pierwszym razem coś zrobiki, pomogło na chwilę, za drugim razem wymienili mu ekran z dotykiem i jest OK.

Drugi znajomy dostał nowy telefon za pierwszym razem.

 

W doniesień wynika, że jest róznie - jak trafisz na "leniwego" serwisanta to dostaniesz nówkę sztukę, bardziej ambitny wymieni ekran z dotykiem :) - a "partacz" oleje, wgra poprawki i nie sprawdzi. Wtedy musisz drugi raz reklamować. 

 

Jak Kupiłeś po 25 Grudnia 2014 roku - to przy drugim razie możesz rzadac wymiany na nowy lub zwrotu kasy - tako rzecze nowa Ustawa o Prawach Konsumenta :) :)

Link to post
Share on other sites

Wadliwe były ekrany (zintegrowane z digitizerem czyli "dotykiem' ) - część ekranów miała wgrany zły soft, wystarczyła poprawka. Niestety część była wadliwa "sprzętowo" :) - wtedy poprawka nie pomagała.

 

To dlatego Microsoft wymienia ekrany lub wręcz telefony na nowe, jak poprawka nie pomaga.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...