rokit 1 Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Czemu tak jest że na konsolach jak ma być 60 fps to jest ciągle 60 fps ze sporadycznymi spadkami maks o 5 klatek a nawet na najlepszym PC fps nigdy nie stoi w miejscu. Praktycznie fps ani przez chwilę nie stoi w miejscu i ciągle zmienia się o 2, 3, 4 klatki i więcej. Czemu fps w grach na PC nigdy nie stoi w miejscu tak jak fps w grach na konsole? Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez rokit Link to post Share on other sites
sony21 26 Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Gdyż konsola ma zawsze te same podzespoły i producent może wykorzystać optymalnie to co ma i ograniczyć fpsy przy tylu w ilu gra będzie działała płynnie (popularne 30 lub 60 ). Na pc masz tysiące konfiguracji inne ramy procy grafiki płyty główne dyski, Z tąd wynika właśnie ta różnica. Co do tego czemu na pececie skaczą klatki to jest to samo co wyżej tylko pc nie ma narzuconej odgórnej ilości klatek przez co przy scenach z większą ilością detali potrafi spaść parę fpsów. A przy mniej szczegółowych wytworzyć ich kilka więcej. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez sony21 Link to post Share on other sites
MiK 13234 Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Na konsolach bardzo rzadko jest stałe 60FPS. Też są skoki. Zazwyczaj w nowej generacji tylko 30 jest stałe. Na kompie też da się osiągnąć stałe 60 lub 30. Wystarczy zablokować odświeżanie lub ustawić blokadę na 30 klatkach. O ile sprzęt wyrobi taką szybkość. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez MiK86 Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 Przecież na kilometr czuć, że ten temat jest tylko po to by wywołać shitstorma Link to post Share on other sites
MiK 13234 Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 To nie ppe czy inny pssite. Tu raczej tego nie będzie. Link to post Share on other sites
Okawaru 43 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Czemu tak jest że na konsolach jak ma być 60 fps to jest ciągle 60 fps ze sporadycznymi spadkami maks o 5 klatek a nawet na najlepszym PC fps nigdy nie stoi w miejscu. Praktycznie fps ani przez chwilę nie stoi w miejscu i ciągle zmienia się o 2, 3, 4 klatki i więcej. Czemu fps w grach na PC nigdy nie stoi w miejscu tak jak fps w grach na konsole? Ponieważ uwierzyłeś w mit, fps na konsolach też "lata", najbardziej widać to oczywiście w wymagajacych grach (takich w których konsole maja max 30 fps i spadki do 10). Pozatym na konsolach jest zawsze limit klatek ustawiony, to znaczy ze klatkom nie pozwala sie wachać w taki sposób by nie wychodziły poza pewien limit. Link to post Share on other sites
Recommended Posts