TheDarkStarGTX 1 Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Witam, mam problem z autoobracaniem ekranu - nie działa. Zauważyłem to dzisiaj. Wczoraj jeździłem trochę quadem po błocie, ale nic do kieszeni się nie dostało. Jedynie ekran miałem delikatnie wilgotny. Włączyłem go od nowa kilka razy, aż w końcu wyczyściłem i przywróciłem do ustawień fabrycznych. Nadal nie działa. Sprawdzałem też aplikacją poziomicą, ale wyniki są jakie są.http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/04/ae27cf1a15f5de64c45a20b06f29bc10.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/04/1546b1f26f5a57797db0c3f4d6d59e16.jpg Chciałem iść z tym do sklepu w którym kupowałem telefon, ale tuż po zakupie mama porwała paragon ;_; (bez komentarza). Jak myślicie co mogło takie skutko spowodować i czy iść z tym do serwisu albo wysłać to do salonu SONY (czy mi to w ogóle naprawią?). Potrzebuje szybkiej pomocy. Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Bez dowodu zakupu to na gwarancję nie licz. Możesz odesłać, ale zapewne naprawa tego będzie nieopłacalna. Link to post Share on other sites
krzysiek098 11 Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Jeżeli był telefon brany na umowę w abonamencie to możesz iść do salonu i po prosić o duplikat zakupu. Kiedyś coś słyszałem ze po imei, jak jeszcze dobrze patrze to nie minęły 2 lata od wyjścia tego modelu bo 3 kwartał 2013, wiec jestes w dobrym położeniu ;-). I staraj się z kontaktować z supportem Sony ;-). Mam nadzieje ze będą to pomocne rady Link to post Share on other sites
TheDarkStarGTX 1 Napisano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Niestety kupiłem telefon w mediaexpercie za pieniądze uzbieranw na wakacjach Skontaktuje się z supportem SONY zobacze co będzie. Jeszcze macie jakieś rady? Link to post Share on other sites
QuYoshi 99 Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Oni bodajże mogą Ci wysłać kopie faktury VAT na email. Zadzwoń na infolinie, a jak nie to idź do salonu gdzie kupowałes i się dopytaj. Link to post Share on other sites
TheDarkStarGTX 1 Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Więc tak, zaczne od tego że przedstawiłem całą sytuację polskiemu oddziałowi SONY i radzili mi iść do sklepu w którym zakupiłem smarthphona. Podobno o ile ktoś będzie miły w sklepie to może to wysłać, aczkolwiek podobno były przypadki, że nie uwzględnili reklamacji. Jednakże wystarczy na początku rozmowy powiedzieć o tym, że skonsultowało się z takim oddziałem to od razu sprzedawca inaczej patrzy. Oddałem telefon i właśnie go odebrałem. Jeżeli ktoś tak jak ja - trzyma telefon w kieszonce od stroju motocyklowego - odradzam. Wymieniono mi płytę główną, która została uszkodzona na w skutek wilgoci - na szczęście uwzględnili mi reklamacje. Mam nadzieję, że komuś kiedyś przyda się ten post, jednak tymczasem temat do zamknięcia PS. Przedtem poszedłem po kopię paragonu, miałem na szczęście kawałek paragonu z numerem identyfikacyjnym - inaczej pewnie by mi nie chcieli pomóc. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez TheDarkStarGTX 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts