ESKA 352 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 (edytowane) Witam serdecznie Panowie. Mam pewien problem a mianowicie ostatnio ściągnąłem program do nagrywania Mirillis Action i kupiłem klucz na stronie producenta tak więc jest to pełna wersja programu. 1. Problem polega na tym że jak bym nie ustawił , to nagrywa tylko w rozdzielczości 864x480 i 30 FPS 2.Nie moge eksportować żadnego z filmów już po nagraniu , ta biała strzałeczka jest wyłączona , dlaczego ? Dlaczego tak jest ? Ma ktoś ten program albo miał i potrafi mi pomóc ? Poniżej wrzucam zdjęcie z programu i na czerwono zaznaczyłem *Rozdzielczość *FPSy *I właśnie tą ikonke której nie można wlączyć do EKSPORTOWANIA http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b902f3c6d113.png Pozdrawiam Edytowane 29 Marca 2015 przez Szy3ki Cytuj Link to post Share on other sites
qwerty1997 27 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 (edytowane) Cześć! Póbowałeś reinstal? Czy Twój komputer spełnia wymagania programu? Edit: Chyba nie tylko ty ma problem np.http://forum.mirillis.com/viewtopic.php?f=36&t=35865 Edytowane 29 Marca 2015 przez qwerty1997 Cytuj Link to post Share on other sites
ESKA 352 Napisano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 No chyba komputer spełnia wymagania Intel COre i7 4790K Gigabyte GTX 980 Gaming G1 2x4 GB DDR3 W....a mnie takie coś , człowiek płaci za coś co nie działa ... Cytuj Link to post Share on other sites
qwerty1997 27 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 Wybacz, pisałem na telefonie i nie widziałem sygnaturki :-/ Chyba jest to dość powszechny problem i są tego świadomświadomi, skoro jest taki temat na forum co podałem. Cytuj Link to post Share on other sites
ESKA 352 Napisano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 Żebym to widział wcześniej to bym nie kupił , na szczęście to tylko 60 zł a nie 200/300.Choć i tak jestem wk...y Jutro tam zadzwonie/napisze i będą mieli meksyk w biały dzień. Cytuj Link to post Share on other sites
qwerty1997 27 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 To powodzenia ] Już im współczuję ;-) Cytuj Link to post Share on other sites
WaxYL 27 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Kupujesz oryginalne oprogramowanie i szukasz pomocy na forum. Od tego płacisz by mieć wsparcie supportu Dzwoń. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.