kazo.m 30 Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 Witam ! Mój kolega z pracy kupił w/w dysk i na początku wszystko było ok, ale po pewnym czasie jego laptop Asus K53TK przestał wykrywać dysk, w Moim komputerze dysk jest widoczny, ale przy próbie wejścia wyświetla się komunikat "Odmowa dostępu" Pisał o tym problemie na jednym forum, ale go potraktowali jak laika. Postanowiłem mu pomóc, bo nie ma pojęcia o komputerach. System na jego laptopie to W 8.1 Podłączał dysk do innego komputera, ale sytuacja się powtórzyła, na początku dysk był wykrywany, ale po jakimś czasie działo się to samo. Podłączał go do komputerów w pracy i go wykrywają, nie wiadomo jak długo. Po podłączeniu dysku do mojego PC (system Win 7 Ultimate) komputer go wykrywa, ale gdy próbuję go otworzyć w Moim Komputerze otrzymuję taki komunikat: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2e5046053fdb.jpg Dodaje odczyt z CristalDiskInfo: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e398a159a7f8.jpg DMDE widzi dysk, w zarządzaniu dyskami zmiana litery dysku nic nie dała. Dodam, że dysk jest na gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.