Skocz do zawartości

Nieduży Smartfon z WP do 600zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez chudy131080,

Recommended Posts



  • mój budżet : 600zł
  • gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu : internet / sklep
  • nówka czy używka : nowy
  • preferowany rozmiar wyświetlacza : ~4,5"
  • preferowany system mobilny : WP
  • do czego będę używać urządzenia : internet, muzyka, podstawowe użytkowanie.
  • moje najważniejsze wymagania : Przede wszystkim nie chce kanciastego klocka dlatego preferuję lekko zaokrąglone rogi telefonu i wysokość telefonu tak do ok. 130mm. Chciałbym też dobry aparat (dobry dla mnie to 5.0+ MPX z autofockusem i lampą/diodą LED).
  • Posiadam LG L90 jest to świetny telefon, niestety zniechęcił mnie android ponieważ po roku użytkowania telefon już się zaczął wkurzająco zacinać mimo tego że nie miałem na nim zbyt dużo aplikacji  i nie były one dużych rozmiarów, przy czym pamięć RAM była ciągle zajęta w ok. 80-85% co chyba było powodem zacięć. Nie znam się ale słyszałem że WP potrafi się nie zacinać przez cały okres użytkowania mimo korzystania z wielu zainstalowanych aplikacji.
  • Jeśli są telefony w tej cenie i z tymi parametrami + zamiast WP mają androida i są znane z tego że działają długo płynnie chciałbym żebyście je też wymienili. Z góry dziękuję.

Edytowane przez Cydux
Link to post
Share on other sites

Miałem ją w rękach (prawie ją kupiłem) i to najlepsza opcja jaką do tej pory znalazłem bo byłaby idealna ale to troszke też taka cegłówka. Jest duża + ma ostre kanty co jeszcze ją wizualnie powiększa. Na + oczywiście fajne parametry ale jest po prostu za duża bo już moją L90 ciężko mi wyjąć z kieszeni z dżinsów gdy siedze a tej to pewnie nie będzie sie dało wcale, to kwestia komfortu.

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie