kruszkush 0 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Witam. Aktualnie posiadam 2x2GB. Komputera głównie używam do podstawowych rzeczy, czasem jednak chciałbym pograć w nowsze gry na optymalnych detalach, zakupiłem nową kartę graficzną oraz zasilacz. Niebawem będę kupował również dysk SSD. Kilka osób radziło abym zwiększył ilość ramu do 8GB, tyle że mam jedynie dwa sloty które są teraz zajęte i nie wiem czy opłaca się zwiększać czy może to co jest wystarczy. Co wy byście zrobili? Specyfikacja: Typ procesora: Intel Core i7 860 http://forum.pcformat.pl/images/smilies/at.gif 2.80GHz Płyta główna: Gigabyte H55M-S2 (LPCIO: ITE, IT8720 <- nie wiem co to)Kostki RAM: 2x 2GB - Corsair VS2GB1333D3 - PC3-10700H 667MHz (DDR3)Grafika: GPU NVIDIA: GeForce GT 240 Radeon R9 270 (nowo zakupiona)Zasilacz: Rasurbo Basic Power 550W Corsair VS 450 (nowo zakupiony)Obudowa: COOLER MASTER Elite 334 NVIDIA EDITIONDźwięk: Asus Xonar dgx pci-e 5.1 audio card Ogólnie jestem zielony w tych sprawach, prosiłbym o takie prostsze podejście. Po prostu zależy mi aby komputer działał optymalnie, sądziłem że 4GB to wystarczająca ilość, ale skoro kilka osób twierdzi że przydałoby się to zwiększyć to też chciałbym zapytać Was o poradę. Dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
Lukasz_root 3 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Możesz sobie kupić 8GB ram. Np. te http://www.morele.net/pamiec-crucial-ballistix-tactical-ddr3-1600-cl8-8gb-blt2cp4g3d1608dt1tx0ceu-491985/ Czy jest sens? Jakiś tam jest. Cytuj Link to post Share on other sites
kruszkush 0 Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Jakiś tam jest? Wychodzi na to że ponad 200 zł byłoby zwykłym wyrzucaniem pieniędzy, skoro ma to podnieść jakość komputera o jakiś tam poziom Cytuj Link to post Share on other sites