Skocz do zawartości

[MULTI] F1 - seria


Recommended Posts

Jeździłem na DF GT z pedałami od G25 (zastosowane rozwiązanie Leo Bodnara), gra mi się za nic nie podobała. FF nie daje się normalnie ustawić i jest jakieś drętwe, żadnych mięsistych odczuć.

 

kopczenko , grałem na asystach OFF i spokojnie na slickach mogłem jeździć w deszczu.

Link to post
Share on other sites

Kiziea mistrz kierownicy na slickach w deszczu śmiga... :D.

Hehs, popłakałem się prawie ze śmiechu. Weź sobie wyłącz asysty to wtedy będziemy mogli porozmawiać. Na YT jest trochę filmików kręconych na slickach w deszczu to ledwo można ruszyć, a co dopiero normalnie skręcać w zakrętach.

F1 2010 to gra dla każdego, a wszelkie rFactory i inne takie to gry dla maniaków symulacji i w zasadzie jedynie dla nich...

Link to post
Share on other sites

(...), a zasiadając pierwszy raz za kółkiem i nie znając konfiguracji toru można z łatwością wygrać wyścig, nawet najsłabszym bolidem.

Nie ma takiej opcji. Najwyraźniej nie grałeś na najwyższym poziomie trudności. Pomiędzy bolidami Lotus, Virgin, oraz HRT, a Ferrari, McLaren istnieje technologiczna przepaść. Zupełnie inne osiągi, zupełnie inna przyczepność, zupełnie inna droga hamowania.

 

Włącz sobie tryb Time Trial, i spróbuj osiągnąć wynik Ferrari. Nie ma szans. Oczywiście zakładając, że w obu przypadkach wykonasz swoje najlepsze okrążenie.

Link to post
Share on other sites
Profesjonalista. Świetne okrążenia. Gratuluję.
Link to post
Share on other sites

Kiziea mistrz kierownicy na slickach w deszczu śmiga... :).

Hehs, popłakałem się prawie ze śmiechu. Weź sobie wyłącz asysty to wtedy będziemy mogli porozmawiać. Na YT jest trochę filmików kręconych na slickach w deszczu to ledwo można ruszyć, a co dopiero normalnie skręcać w zakrętach.

F1 2010 to gra dla każdego, a wszelkie rFactory i inne takie to gry dla maniaków symulacji i w zasadzie jedynie dla nich...

Niezła polewka jest z twojego postu, daj sobie siana i idź płakać gdzie indziej.

Co ciekawe, opony jednak działają tzn. podczas deszczu nie mogę jechać na slickach wypadam od razu poza tor, ale jest to trochę dziwne i zależy od toru. W Australii moglem jechać spokojnie w deszczu na slickach, ale już w Szanghaju się po prostu nie dało. Ten element jest do poprawy i jeśli poprawię będzie już lepiej.

 

Ogólnie gra jak za swoją cenę nie warta zakupu, dla osób chcących sobie pojeździć za prawie "darmo" po torach F1 jest też rFactor, wystarczy włączyć pomoce i jazda na tor :).

 

Najlepsze jest to, że w F1 2011 będą zawarte wszystkie podstawowe rzeczy związane z F1, których zabrakło w edycji 2010. Dziwne podejście mają panowie z CM.

Link to post
Share on other sites

Mieliscie jakis blad z tych wymienionych:

Błędy i OFFLINE BŁĘDY

-Pitstop wahania wyjściu

-Opony dziury / zużycie występują zbyt szybko / częste

AI-niebieski problem flag, dostają zdyskwalifikowany

-Fuel AI AI kwalifikacjach wolniejszy start wyścigu

-AI niekonsekwentny zbaczając (w wyścigu, kiedy rozgrzewania opon isnt konieczne)

-AI kierowcy nie wżery na wszystkich w wyścigu.

-Sound opóźnienie przeniesienia

czas-Split byłoby przydatne na ekranie.

-Sector 3 razy nie zatrzymać się, nie można zawsze znaleźć w sektorze 3

-Ładowanie konfiguracji czasem nie umieścić odpowiednią ilość paliwa w samochodzie

-Niewielkie opóźnienie gazu i hamulca. TBC

bug-Camera w jeździe na czas podczas zamykania i rentering głowy sesji / ręce disaapears TBC

-Opony błąd dostępność w sesjach treningowych, np. nie Primes dostępny w P2

-Nie Samochody są obsługiwani w dołach i tylko siedział, powodując użytkownikom resetowanie wyścigu, jeśli kolega jest zablokowany. TBC

auto-Pit na ogranicznik, niezależnie od ustawienia.

-Start światła są słabo widoczne z tyłu siatki, może PIP dostępne.

Mokro razy za szybko, niemal identycznych do suchej razy!?!

- Zbyt duża przyczepność w deszczu

- Zbyt duża przyczepność z Intermediate / moczy pełny

- Live timer nie pokazuje sektora prywatnego najlepszych czasów

- Po trzecie miękkie / twarde opony nie zestaw dostępny w kwalifikacjach

KKtos mial z tych bledow?

Link to post
Share on other sites

Tuż przed weekendem poznaliśmy oficjalne stanowisko Codemasters w sprawie błędów w F1 2010. Po krótkim urlopie z którego już wracają pracownicy brytyjskiej firmy, zespół programistów przygotuje patcha do gry, który wyeliminuje m.in. dość poważny bug w pit stopie (problem tego buga został szerzej opisany tutaj). Na razie nie ma podanej daty wydania patcha, ale myślę, że nie będziemy czekać na niego dłużej niż 2-3 tygodnie.

 

Ze względu na wypaczający rywalizację bug w alei serwisowej, testy do Ligi F1 2010 zostają przełożone do czasu wydania patcha. Do tego czasu będą organizowane “rekreacyjne” sesje integracyjne, których wyniki nie będą brane pod uwagę. Jedynie co może być oceniane to kultura jazdy, przestrzegania zasad i odpowiednie zachowanie zarówno na torze, jak i poza nim.

Link to post
Share on other sites

Mieliscie jakis blad z tych wymienionych:

Błędy i OFFLINE BŁĘDY

-Pitstop wahania wyjściu

-Opony dziury / zużycie występują zbyt szybko / częste

AI-niebieski problem flag, dostają zdyskwalifikowany

-Fuel AI AI kwalifikacjach wolniejszy start wyścigu

-AI niekonsekwentny zbaczając (w wyścigu, kiedy rozgrzewania opon isnt konieczne)

-AI kierowcy nie wżery na wszystkich w wyścigu.

-Sound opóźnienie przeniesienia

czas-Split byłoby przydatne na ekranie.

-Sector 3 razy nie zatrzymać się, nie można zawsze znaleźć w sektorze 3

-Ładowanie konfiguracji czasem nie umieścić odpowiednią ilość paliwa w samochodzie

-Niewielkie opóźnienie gazu i hamulca. TBC

bug-Camera w jeździe na czas podczas zamykania i rentering głowy sesji / ręce disaapears TBC

-Opony błąd dostępność w sesjach treningowych, np. nie Primes dostępny w P2

-Nie Samochody są obsługiwani w dołach i tylko siedział, powodując użytkownikom resetowanie wyścigu, jeśli kolega jest zablokowany. TBC

auto-Pit na ogranicznik, niezależnie od ustawienia.

-Start światła są słabo widoczne z tyłu siatki, może PIP dostępne.

Mokro razy za szybko, niemal identycznych do suchej razy!?!

- Zbyt duża przyczepność w deszczu

- Zbyt duża przyczepność z Intermediate / moczy pełny

- Live timer nie pokazuje sektora prywatnego najlepszych czasów

- Po trzecie miękkie / twarde opony nie zestaw dostępny w kwalifikacjach

KKtos mial z tych bledow?

co to ma być, po jakiemu to? Nie można było normalnej wersji zostawić?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...