Martines82 1 Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 (edytowane) Kupiłem przez allegro w X-com laptopa Lenovo G580GH z 24-miesięczną gwarancją w trybie Door-to-Door, niestety laptop zaczął się przegrzewać i przy obciążeniu wyłącza się (głównie przy grach), niestety zepsuły się również zawiasy. Sklep poinformował mnie bym sam skontaktował się z serwisem, no i poinformował mnie, że koszty naprawy uszkodzeń mechanicznych mogą leżeć po stronie użytkownika, co mnie bardzo zmartwiło. Pierwszy raz odsyłam coś na gwarancję, więc chciałem skorzystać z waszej porady jak to załatwiać, nie chciałbym zostać spławiony przez serwis/sklep. Gwarancja kończy się 11.02.2015. Edytowane 23 Lutego 2015 przez Martines82 Cytuj Link to post Share on other sites
fxjerzy 166 Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/Sklep tu nie ma nic do gwarancji bo nie jest gwarantem tylko producent Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Nie korzystaj z gwarancji, tylko skorzystaj z roszczenia z tytulu niezgodnosci towru z umowa. Umowe zawarles ze sklepem (kupiles towar) i to sklep odpowiada za sprzedawany towar. Ponadto na zalatwienie takiego roszczenia maja 14dni a jak nie zdaza to powinni oddac kase. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.