Skocz do zawartości

Reklamacja laptopa w sklepie X-com


Recommended Posts

Kupiłem przez allegro w X-com laptopa Lenovo G580GH z 24-miesięczną gwarancją w trybie Door-to-Door, niestety laptop zaczął się przegrzewać i przy obciążeniu wyłącza się (głównie przy grach), niestety zepsuły się również zawiasy. Sklep poinformował mnie bym sam skontaktował się z serwisem, no i poinformował mnie, że koszty naprawy uszkodzeń mechanicznych mogą leżeć po stronie użytkownika, co mnie bardzo zmartwiło. Pierwszy raz odsyłam coś na gwarancję, więc chciałem skorzystać z waszej porady jak to załatwiać, nie chciałbym zostać spławiony przez serwis/sklep. Gwarancja kończy się 11.02.2015.

Edytowane przez Martines82
Link to post
Share on other sites

Nie korzystaj z gwarancji, tylko skorzystaj z roszczenia z tytulu niezgodnosci towru z umowa. Umowe zawarles ze sklepem (kupiles towar) i to sklep odpowiada za sprzedawany towar. Ponadto na zalatwienie takiego roszczenia maja 14dni a jak nie zdaza to powinni oddac kase.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...