Skocz do zawartości

i5 4690K i GTX 970 są lepsze niż PS4?


Recommended Posts

Play 4 jednak dominuje wiekszosc tytulow w 1080p .

Mozna było by kupic ale te pady  :D


Tylko jakim cudem w xo hd7770 oraz w play 4 hd7850 zapewnia 60 fps a w pc tyle nawet gtx 980 nie potrafi a na R9 290x jest z 25 .

Robia z nas frajerów :rotfl:

Edytowane przez dam111111
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Niektóre gry z tabeli IGN mają nieaktualne dane, autorzy P.C. celowali w 60fps a skończy się pewnie na 30stu. Idąc dalej Uncharted 4 - nie będzie w 60 klatkach bo ND woli zrobić lepszą grafikę. Takich sytuacji jest kilka dlatego warto porównać te dane z testami digital foundry ;)

Link to post
Share on other sites

 

 

To mało wiesz Ja jakoś zerkam na pudełko które trzymam w reku i pisze co innego

Chyba ty mało wiesz ;) 

 

 

Producent kłamie??

Widocznie tak.

 

 

Różnice w grafice są minimalne jak nie wierzysz to zapraszam do mnie puszcze Ci na PC i na PS4 te same gry i sam ocenisz.

Jeśli nie widzisz różnicy między 900p, a 1080p to naprawdę dziwny z Ciebie człowiek. Pomijając samą jakość tekstur i cieni, na PS4 jest słabe wygładzanie krawędzi, na co ja jestem uczulony i szlag mnie trafia jak mi migają oddalone obiekty.

 

 

Ograłem prawie wszystkie tytuły jakie są na PS4 i nie spotkałem się z aż takim spadkiem klatek.

Do 10fps może i nie ma, ale akurat w AC: Unity spadki klatek są i to dość spore.

http://youtu.be/Nk8qow8HXfg?t=34m1s

Jak to jest 30 klatek, to ja jestem biskupem. Z resztą sam grający powiedział, że gra przycina.  

Link to post
Share on other sites

 

 

Czyli tym samym napisałes ze nie ma roznicy
 

Nie wiem co masz na myśli. Z wyłączonym MSAA na HD 7850 miga tak samo jak z wyłączonym MSAA na GTX 970. Na konsolach MSAA w AC:U nie ma (i pewnie we wszystkich innych grach...), a pewnie jest coś w stylu FXAA, dlatego krawędzie i oddalone obiekty migają, a to mnie denerwuje. 

Link to post
Share on other sites
Widocznie tak.

Hmm ciekawa sprawa ... 

 

 

Jeśli nie widzisz różnicy między 900p, a 1080p to naprawdę dziwny z Ciebie człowiek. Pomijając samą jakość tekstur i cieni, na PS4 jest słabe wygładzanie krawędzi, na co ja jestem uczulony i szlag mnie trafia jak mi migają oddalone obiekty.

Musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem.Napisałem że są niewielkie różnice a nie że ich nie ma :P

 

 

http://youtu.be/Nk8qow8HXfg?t=34m1sJak to jest 30 klatek, to ja jestem biskupem. Z resztą sam grający powiedział, że gra przycina.  

Sugerowanie się filmem z YT jest co najmniej śmieszne jeśli chodzi o kwestie klatek/s kolego :P 

Edytowane przez Nextassy
Link to post
Share on other sites

 

 

Musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem.Napisałem że są niewielkie różnice a nie że ich nie ma
Za to sugerowanie sie wpisem tego typu ma wieksze

Co do project cars .Zaufana osoba mi powiedziała ze miała 100 fps na kreconej  gtx 970 w najwyzszych w fhd wiec nie wiem skad takie słabe wyniki na pclabie :D

Link to post
Share on other sites

Wszedłem sobie na tą stronę: http://uk.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates i tam na 70 gier raptem 5 chodzi na PS4 w 900p a reszta w 1080p. Te co nie chodzą w 1080p to: Assansin's Creed Unity, Battlefield 4, EA Sports UFC, The Witcher 3: Wild Hunt i Watch Dogs. Tych co nie chodzą w 1080p jest naprawdę bardzo mało w porównaniu z XONE gdzie większość gier chodzi w 720p. Pytanie tylko jak bardzo musieli obniżyć detale w wersji na PS4 względem wersji PC żeby np. taki Battlefield: Hardline chodził na PS4 w 1080p i 60 fps czy Call of Duty: Advanced Warfare w 1080p i 60 fps albo Far Cry 4 w 1080p i 30 fps oraz Assansin's Creed IV: Black Flag w 1080p i 30fps? Inny przykład. Halo 5: Guardians jako beta chodzi teraz w 720p i 60fps. Twórcy obiecują rozdzielczość 1080p i 60fps. Owszem może i osiągną ten pułap tylko że poziom detali to będzie śmiech na sali.

Edytowane przez rokit
Link to post
Share on other sites

Porównywałem, jednak z padem w łapie siedząc daleko od telewizora nie ma aż tak dużej różnicy.

 

kwintesencja konsolowców

 

>jeśli będziesz sie oszukiwać że jest fajnie, to bedzie fajnie.

Akurat na radeonach nigdy nie migaja oddalone obiekty .To nie gtx :P

Mi na radkach 4850 i 7870 i x1950 i 9800 pro - migały oddalone obiekty.

Teraz mi mrygaja na gtx970

Nigdy nie mialem grafy w której by oddalone obiekty dziwnie nie migały (np przy zoomie sniperem)

Edytowane przez Okawaru
Link to post
Share on other sites

 

 

Mi na radkach 4850 i 7870 i x1950 i 9800 pro - migały oddalone obiekty. Teraz mi mrygaja na gtx970 Nigdy nie mialem grafy w której by oddalone obiekty dziwnie nie migały (np przy zoomie sniperem)

Przecież to jest normalne, ten koleś albo jest idiotą, albo trollem.  

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...