Barmaneq323 0 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Witam. Od kilku dni przestał mi działać głośnik w moim telefonie, nie mam pojęcia od czego mogło się to stać. Być może od tej nowej aktualizacji, bo telefon nigdzie nie upadał, wiec nie mam pojęcia co mogło się stać. Dało by się to jakoś naprawić czy serwis ? Cytuj Link to post Share on other sites
Ravir 631 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 (edytowane) Nie ma doniesień by aktualizacja coś robiła z głośnikiem. Obstawiam, że się najnormalniej zepsuł - jak Masz Gwarancję to wyślij. I miej nadzieje, że to coś poważniejszego - bo w takich przypadkach MS wymienia L520 na L630 Mój znajomy tak miał, padła mu płyta i serwis go poinformował, że dostanie Lumię 630 bo nie mają L520 akurat na stanie. Edytowane 18 Lutego 2015 przez Ravir Cytuj Link to post Share on other sites
Barmaneq323 0 Napisano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Jestem troche zielony w tych sprawach, gwarancje mam, ale telefon dostałem w prezencie i był on kupowany u gościa kótry ma prywatny sklep, telefon był nowy oczywiście. I teraz mam pytanie, bo na gwarancji jest tylko pieczatka kiedy był dokonany zakup i nie ma pieczeci ani nazwy sprzedawcy, tak samo numer seryjny i model. Czy będzie to jakiś problem ? Tak samo nie wiem dokładnie jak miało by wygladać wysłanie telefonu do serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
mkuzmicz 3 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 W takiej sytuacji, proponuję udać się do osoby, u której był kupowany sprzęt. Nie powinien robić problemów ze zwrotem bądź naprawą Ewentualnie znaleźć stronę, na której po numerze IMEI można sprawdzić do kiedy jest gwarancja producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.