Skocz do zawartości

Dobór drugiego kierunku do pierwszego

Recommended Posts

Chciałem się zapytać, bo z pewnością wiele z Was jest absolwentami różnych szkół, którzy już pracują jak najlepiej dobrać dwa kierunki, żeby wiedza jedego uzupełniała sie z drugim, bo nie chodzi mi o sam papier, że mam dwa kierunki skończone, tylko żeby faktycznie znać się na danym temacie. Obecnie studiuję ekonomię (II rok) ale chciałbym podjąc jeszcze jedne studia, i tutaj rodzi się problem, bo ekonomia jest trochę zbyt ogólna i należałoby to poprzeć jakaś specjalnością. Na http://www.wsb.pl/gdynia/ znalazłem dwa kierunki, które by mnie interesowały i zastanawiam się nad jednym z nich tj się nad finansami i rachunkowością oraz prawem w biznesie, ale że nie mam jeszcze żadnego doświadczenia na rynku pracy, to chce się od Was dowiedzieć, co jest przydatniejsze w późniejszej praktyce?

Jeśli mogę Ci coś doradzić.

Olej drugi kierunek! To nie wiele daje. Zmarnowany czas.

Doświadczenie! To jest ten element, który jest pożądany jest przez pracodawców.

Praktyki, staże, organizacje studenckie, organizacje pozarządowe. Idź w tym kierunku.

Ja skończyłem PWr jako elektryk, wygrałem program "Grasz o staż" i pracowałem w dużym korpo z ludźmi po SGHu, doktorami itp. I nie wygrałem stażu dlatego że jestem elektrykiem tylko, że posiadam umiejętności które zdobyłem własnie z "działalności studenckiej".

Nie ważne jest to jaki masz papier tylko jakie masz doświadczenie.

A jak już gdzieś się zagnieździsz to pójdziesz na jakieś dobre studia podyplomowe z tematu w którym jesteś już ekspertem.

Drugi kierunek to zmarnowany czas. Studia nauczą Cię tylko myślenia i wiedzy podstawowej. Reszty nauczysz się w pracy. I im szybciej zdobędziesz doświadczenie tym szybciej osiągniesz sukces.

Tyle :)

Jeszcze dodam.

Nie jest to tylko moja opinia.

Jest to opinia moich znajomych, którzy osiągnęli sukces, prezesów dużych firm.

na Ekonomicznej masz większe możliwości niż Ja na PWr.

Nie Zmarnuj Studiów :P [NZS]