Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ale mamy sobie z fusów wywróżyć jakie są Twoje preferencje co do telefonu?

Podaj jaki system Cię interesuje, czego od niego oczekujesz, etc. Popatrz też inne tematy.

 

Najlepiej wypełnij to:

mój budżet :

gdzie i jak zamierzam dokonać zakupu :

nówka czy używka :

preferowany rozmiar wyświetlacza :

preferowany system mobilny :

do czego będę używać urządzenia :

moje najważniejsze wymagania :

Edytowane przez Outlaw666
Link to post
Share on other sites

A więc mam do wydania max. 700 zł. Planuję jechać do jakiegoś sklepu z elektroniką i tam go kupić (ew. zakup internetowy przez stronę www danego sklepu), wolę unikać allegro itd. Pod uwagę biorę tylko nowy telefon. Aha, nie wspomniałam w pierwszym poście, że liczy się dla mnie wielkość. Lubię po prostu duży wyświetlacz i tyle. Co do systemu to w tych tematach nie znam się za bardzo, ale wszędzie góruje Android, także coś w ten deseń. I telefon ma mi slużyć najczęściej do rozmów, smsów i do latania po necie. :) 

A z wymagań to tak jak wcześniej: duży wyświetlacz (taki powyżej 5 cali).

 

Telefon nad którym bardzo się zastanawiam to MyPhone Luna. Ale decyzję mogę jeszcze zmienić :)

 

Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Jeżeli szukasz dobrego, prostego i szybkiego telefonu to zainteresuj się Windowsem Phone. Nie każdy lubi, nie wszystkim pasuje ale ja osobiście używam i jestem zadowolony.

Niestety w sklepie zapłacisz sporo więcej niż od osoby przedłużającej umowę. Np Lumie 735 można kupić tak za 600-650zł a w sklepie jest za jakieś 900-1000 z tego co pamiętam. Oczywiście przy takich zakupach (np olx) w grę powinien wchodzić tylko odbiór osobisty.

Link to post
Share on other sites

@Bartol48 zaciekawiłeś mnie tą Lumią (jest jeszcze większa od Luny, także super)  ale wiesz.. to ułożenie kafelków mnie zniechęca, uwielbiam prostotę, ale jak widzę wszystko pochowane w tych kafelkach różnej wielkości to... Rozumiem, że nie da się tego zmienić ?