Skocz do zawartości

Notebook 2500-3000, 17"+


Recommended Posts

Jak 50 zł przekroczysz 3000 to chyba armageddonu nie będzie a taniej takiego dobrego laptopa po prostu nie dostaniesz. Możesz kupić za 2900 ale to będzie takie samo jak za 2400 bo na rynku laptopów jest dziura.

 

Twoje propozycje :

 

Acer - Słaby procesor

 

Toshiba - Słaby procesor

Link to post
Share on other sites

Używany - Core 2 duo. Słabszy od i5 i będzie ograniczał grafikę. Jak będziesz sprzedawał to ci nikt tego nie kupi bo to stara generacja. Poza tym nie dał real foto co niepokoi co do stanu laptopa.

 

Asus n52da - Bardzo słaby procesor, który będzie ograniczał mocną grafikę. Niska rozdzielczość.

 

Obecna generacja mobilnych procesorów AMD nadaje się na śmieci. Phenom X4 Mobile jest często słabszy od dwurdzeniowego Core i5. Obecnie czekamy na tańsze procesory nowej generacji takie jak X920, który wreszcie wykazuje podobną wydajność do i7.

Link to post
Share on other sites

ciekawe stwierdzenie ze nikt nie kupi c2d ktore czesto wypada lepiej od badziewnego i3 w kazdej wersji, no ale ludzie kupujacy notebooki leca na nowosc nie na wydajnosc czyz nie ?? co do amd duzo szybsze niz i3

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jeśli mogę radzić to nie Dell- próbuję odzyskać pieniądze za inspirion 1764 17" kupiony przez internet bezpośrednio w dell polska.

Dlaczego? Firma od kilku miesięcy traktuje mnie co najmniej niepoważnie(nie będę tu wyrażał się słowami,które cisną mi się do ust)

sprzęt kupiony w marcu otrzymałem przed wielkanocą br. Niebawem zaczęły się problemy-zaczął się wyłączać podczas pracy.Coraz częściej.Zgłosiłem usterkę.Kurierem odebrano przesyłkę,którą otrzymałem po 2 tygodniach i...sprzęt był w gorszym stanie niż przed naprawą-wyłączał się już po pierwszym uruchomieniu jeszcze częściej.Sprzęt potrzebuję do codziennej pracy,więc moja irytacja wzrosła-nawet naprawiając odkurzacz po naprawie sprawdza się sprzęt.Kolejne telefony.Mieli odebrać,ale nikt nie odbierał sprzętu.Znów telefony.Znów to samo.Za trzecim razem okazało się że ktoś komuś czegoś nie przekazał.Po kilku dniach odebrano sprzęt do naprawy. Minęły kolejne dni i...znów otrzymałem niesprawny sprzęt spowrotem do domu.Gul mi skoczył spory.Tym bardziej,że prócz wyłączania się sprzętu doszły kłopoty z monitorem. Nie dodałem,że kazano mi sobie szmemu przetestować sprzęt i dać im kody, co w nim jest nie tak-achciałem by oprócz tego co im podałem,sami w zleceniu wystawili iż należy go u nich przetestować i sprawdzić. Trzecia naprawa i ...znów otrzymuję nienaprawiony sprzęt.Myślałem,że mnie trafi... .Po naprawach otrzymywałem kartkę z napraw zawsze po...angielsku.Wydawało mi się,że jest ustawa,która nakazuje w tym kraju takie czynności robić po polsku a nie liczyć,że całe społeczeństwo świetnie włada angielskim. .Kolejne telefony-dostałem meila,że mogę - llepiej zacytuję:"...Problem sprzętowy.Klient otrzyma zwrot pieniędzy.W tym przypadku zwrot pieniędzy może uzyskać jedynie poprzez sprzedawcę/dystrybutora.W celu kontynuowania sprawy zwracam się z prośbą do pierwotnego dystrybutora o kontakt z działem obsługi klienta firmy Dell". W tym sprawa,że tym dystrybutorem na fakturze jest właśnie firma Dell. Nic to-kolejne telefony i...dowiaduję się ,że mi pieniędzy NIE zwrócą.,bo to nie ta sama usterka-po pierwsze ta sama,po drugie nigdy nie naprawiona po trzecie trzykrotnie.Co powiedziałem,to powiedziałem-chcę moje pieniądze i NIc z nimi więcejwspólnego.Końcem końców po ok.1/2 godzinie wymiany zdań telefonicznie ponoć rozpoczęto procedurę ,która ma ileś tam instancji i nie musi się dla mnie skończy korzystnie. KOSZMAR. Nie to jest problemem,że sprzęt się potrafi zepsuć-wszystko ma prawo się psuć,ale jak człowieka traktują.Jeśli 3x odsyła się zepsuty laptop,robi łaskę,odsyła,a sprzęt potrzebny jest mi do pracy-do grania ma za słabą kartę graficzną.Zamiast przepraszam i...szkoda słów.Dla mnie raczej NIGDY WIĘCEJ DELL.odzyskać pieniądze,kupić coś innego o podobnych parametrach i unikać tej firmy wielkim łukiem.Zawód mój jest tym większy,że przed zasakupem sprawdzałem w internecie i ze sprzętu o podobnej cenie i parametrach, zadecydowały pozytywne opinie o firmie.Widać przesadzone lub ja tak tylko trafiłem.Za 3200 sprawdziłem ,że jestem w stanie kupić też 17"" z procesorem i5,ddr3 min3cache 4 ram spokojnie i bez łaski.

Link to post
Share on other sites

Masakra, wiesz co to jest enter? Taki przycisk dzięki któremu przechodzisz do nowej linii i możesz uczynić tekst czytelniejszym. Korzystaj czasami.

 

A swoją drogą to wiem, że laptopy mają wysokiej jakości, z serwisem nie wiem jak jest ale ja tam wole kupić samsunga albo toshibe. Tańsze są, a jakość jest podobna. No i na serwis Samsunga złego słowa nie mogę powiedzieć.

Link to post
Share on other sites

co do serwisu i jezyka angielskiego - sprzedaz i owszem jest realziwoana na terenie polski dlatego dostajesz produkt w jezyku polskim z polskimi instrukcjami itd, natomiast serwis moze byc realizowany poza granicami kraju (mozesz uzyskac te informacje) wiec nie licz na to ze w amglii/niemczech/slowacji/czechach ktos napisze Ci info zwrotne po polsku ... tylko w polsce drugi jezyk jest dziwna sprawa, za granica to norma ...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...