Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej,

 

Nie wiedziałem który dział by był idealny i maksymalnie użytkowy do mojego zapytania. Mianowicie jestem grafikiem który zajmuję się głównie WEBem ( infografiki, webdesign, elementy ui, i wszystko co jest zwiazane z netem ) ale również trafia się druk jednak nie w takiej mierze aby inwestować w profesjonalną matryce IPS. 

Dlaczego napisałem opis czym się zajmuj, ponieważ głównym zadaniem mojego komputera jest to co wymieniłem. Lecz mam zamiar niedługo znaleźć troszkę czasu na pogranie z kolegami ( aczkolwiek będzie to jedna sobota na weekend a nawet co drugi weekend ) gra to podejrzewam GTA 5. Pasjonat MTA + chwaląc się kilkukrotny mistrz w różnych dyscyplinach zanim zacząłem pracować - za dzieciaka 6 lat temu - już profesjonalnie i 3/5 mojego czasu to praca ( ok 14 godz w ciągu doby ), reszta to chwila dla rodziny i spanie

 

 

Przechodząc do rzeczy Posiadam komputer o danych parametrach:
- Phenom 945 BE

- Zalman CNPS9700 NT ( z podstawka jedynie pod amd )

- Chieftec GPS-550ab-a
- M3N-HT Deluxe/Mempipe

- GTX 260 216 sp
- 6 GB ram - 2x2 kingston ddr2 800 mhz cl4, goodram 2x1 gb 800 mhz cl4

- Dyski: 3x 250 gb WD ( 1x black 1 x green 1 x blue ), 1x 500 gb blue - wszystkie 7200

- Obudowa - jakis colermaster 334 - maly ktory nic juz nie miesci 

- Xonar DS

- I inne peryferia

 

 

Mój budżet do marca to aktualnie ok 3,5k 
Do tej kwoty chciałbym aktualnie na ten czas wymienić : Monitory ( zainwestować w 3 ), kartę graficzną, dysk ssd, oraz obudowę na mocno wyciszoną.

 

W sierpniu będę miał kolejny budżet również ok 2-3 tyś, i w tej cenie chciałbym wymienić mobo, zasilacz, procka i ram.

 

Aktualnie na marzec:

SAMSUNG S24D590PL x3 = 1500 zł

GIGABYTE GeForce GTX 760 2GB GDDR5 Windforce OC - 900 zł 

Fractal Design Define XL - 520zł

Crucial 256GB 2,5" SATA Seria MX100 - 420 zł