siemaraz 3 Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 Siema, mam takie pytanie otóż w mojej myszcze którą kupiłem wczoraj steelseries rival jest tak że prawy przycisk działa głośniej i mocniej go trzeba przycisnąć, a lewy bardzo delikatnie i ciszej. Ta myszka ma tak fabrycznie czy to jakaś usterka? f5 Cytuj Link to post Share on other sites
stx922 1 Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 to ze glosniej dziala to prawda, ale zebym musialmocniej przycisnac to tego nie czuje Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 Siema, mam takie pytanie otóż w mojej myszcze którą kupiłem wczoraj steelseries rival jest tak że prawy przycisk działa głośniej i mocniej go trzeba przycisnąć, a lewy bardzo delikatnie i ciszej. Ta myszka ma tak fabrycznie czy to jakaś usterka? f5 W Steelseries Rival (posiadałem dwie sztuki - bo wymieniałem je na gwarancję gdyż w środku latała przy ruchach myszy) prawy i lewy przycisk chodziły idealnie tak samo. Ta sama siła nacisku, to samo odbicie-feedback, i ten sam odgłos nacisku. Jeśli występuje ten problem ( a mnie to strasznie krępuje i irytuje ) to możesz mysz zwrócić. Cytuj Link to post Share on other sites
siemaraz 3 Napisano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 W Steelseries Rival (posiadałem dwie sztuki - bo wymieniałem je na gwarancję gdyż w środku latała przy ruchach myszy) prawy i lewy przycisk chodziły idealnie tak samo. Ta sama siła nacisku, to samo odbicie-feedback, i ten sam odgłos nacisku. Jeśli występuje ten problem ( a mnie to strasznie krępuje i irytuje ) to możesz mysz zwrócić. no to dziwne, bo lewy przycisk chodzi idealnie leciutko i cicho, ale prawy chodzi głośno i mocniej trzeba wcisąć, ale to zależy od miejsca w którym klikam żeby chodził cicho i lekko muszę klikać prawie w sam koniec myszki.. teraz to nie wiem czy to jakaś usterka czy co.. a jest opcja że się przyciski wyrobią za jakiś czas? bo nie wiem czy zwracać myszkę czy nie . Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 no to dziwne, bo lewy przycisk chodzi idealnie leciutko i cicho, ale prawy chodzi głośno i mocniej trzeba wcisąć, ale to zależy od miejsca w którym klikam żeby chodził cicho i lekko muszę klikać prawie w sam koniec myszki.. teraz to nie wiem czy to jakaś usterka czy co.. a jest opcja że się przyciski wyrobią za jakiś czas? bo nie wiem czy zwracać myszkę czy nie . Przyciski powinny chodzić cały czas tak samo. Jeśli chodzi inaczej w innych miejscach to oddaj Cytuj Link to post Share on other sites
Pitrek7 79 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Miałem podobnie. Prawy miękki i cichy prawy zaś głośny i z świetnym klikiem, ktorego brakowało po lewej stronie. Różny feedback, dźwięk i siła. Okropność. Jako pedant i sprzętowy esteta nie wytrzymałem dnia i myszka pojechała na wymianę. Dostałem z równym dźwiękiem, odrobinę inna siłą i odbiciem. Mam nadzieję, że kiedyś spotkam myszkę z identycznie działającymi przyciskami. Cytuj Link to post Share on other sites
siemaraz 3 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 jak wymieniłeś? bo ja nie wiem jak to zrobić xd sklep nie chce podać dokładnej instrukcji.. mam myszkę od piątku i mam ją tak po prostu odesłać? Cytuj Link to post Share on other sites
Pitrek7 79 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Kupowałem stacjonarnie, w X-KOM'ie. "Coś jest zepsute, inaczej klikają i wydają inne dźwięki" - tego pokroju, rodzicielka po drodze z pracy wstąpiła do oddziału. Przyjęli i czekałem na dostawę nowej bo na stanie nie mieli. Jak to sklep nie chce? Podać instrukcji zwrotu niesprawnego towaru? Gdzie myszka została kupiona? Cytuj Link to post Share on other sites
siemaraz 3 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 procpu.pl Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel86 1 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 http://procpu.pl/_cms/view/6/reklamacje.html30 sek szukania. Cytuj Link to post Share on other sites
siemaraz 3 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 dobrze, ale ty mówisz o reklamacji a nie zwrocie. reklamacja będzie trwała pewnie około 2-3 tygodni.. tym bardziej że zamawiałem to w taki zestawie http://procpu.pl/p/1726/17261/steelseries-rival-steelseries-qck-w-zestawie-taniej-gaming-strefa-gracza.htmlgdzie myszka jest tańsza niż kupiona sama bez podkładki, więc nie wiem czy by wymienili na tą samą.. i tym bardziej nie jest powiedziane że przyjmą reklamację z takiego powodu że jeden klawisz klika inaczej od drugiego. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel86 1 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Reklamacja w tego typu sklepach nie przekracza przeważnie 5 dni roboczych od momentu wysłania.Reklamowałem już wiele rzeczy...Zapytaj się ich mejlowo czy reklamacja obejmuje takie przypadki.Imo powinni uznać Cytuj Link to post Share on other sites
siemaraz 3 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 zrobię jak mówisz, na pw wysłałem ci moją opinię jak prosiłeś. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Z jakiej racji mieliby uznać coś takiego, skoro mysz jest całkowicie sprawna? Cytuj Link to post Share on other sites
siemaraz 3 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 zdania są tutaj podzielone, nie wiem co w końcu robić.. ale w sumie może to podejdzie pod produkt nie zgodny z opisem. Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Z jakiej racji mieliby uznać coś takiego, skoro mysz jest całkowicie sprawna? Kupuje często myszy w Procpu, i zdarzyły mi się już z 3 przypadki na 12+? myszek, że lewy/prawy przycisk nie chodził tak samo(bez przesady) albo dziwnie się odbijał. Bez problemu napisałem maila, wyjaśniłem sytuację że tak nie powinno być, chyba że to dosyć popularne w danym modelu i tyle. Procpu to największy sklep internetowy, oni wiedzą że takie rzeczy się przytrafiają. Tak samo jak latanie czegoś w środku - jedni mówią, że to soczewka, drudzy że to rolka scrolla - niby nikomu nie przeszkadza, bo zazwyczaj tylko przy szybkich ruchach, szarpnięciach - mimo to wymieniają to od ręki. Wystarczy tylko napisać stosownego maila i opisać dany problem. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez steel116 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.