Skocz do zawartości

Linia badpixeli na FG2421


Recommended Posts

Witam,

mam problem z nowym monitorem. W trakcie grania pojawiła się pionowa linia badpixeli w prawej części ekranu. Kolor linii na czarnym tle jest czerwony i zanika ku górze, na białym fragment linii ma jasnoniebieski kolor. Istnieje sposób, żeby to naprawić. A jeżeli nie to czy nadaje się to do odesłania na gwarancję?

http://images.tinypic.pl/i/00614/rw6m8gpqg251.jpg

Edytowane przez Basilisk
Link to post
Share on other sites

Hmmm mnie się udało oddać...u Ciebie to wygląda o wiele gorzej niż u mnie było i to po tej samej stronie. Bez problemu powinni przyjąć z powrotem.

Ciężko jest trafić ostatnio udana sztukę z tego co wyczytałem i słyszałem, ale warto próbować bo monitor to jednak klasa jest.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Dziwne, że miałeś ten sam problem. Monitor jest dobry, tylko szkoda, że zepsuł się kilka dni po zakupie.

Skoro już mam odsyłać to mógłbyś powiedzieć ile zajęła naprawa Twojej sztuki? I czy dostałeś nowy egzemplarz, czy naprawiony stary?

Link to post
Share on other sites

Oferowano mi nowy egzemplarz, ale gościu ze sklepu był na tyle miły/szczery i poinformował mnie ze maja bardzo dużo zwrotów tego modelu z powodu wadliwych ekranów. Na forach można znaleźć cale tematy gdzie wyliczone są wszystkie możliwe problemy. Ten sam problem jest z Asus Swift. Wiec ja się poddałem i kupiłem coś innego na teraz a za rok zobaczę co wyjdzie, albo co poprawia (ciągle liczę na tego Swifta) :) 

Jak masz do sklepu blisko i masz czas żeby się w to bawić, to warto powalczyć o dobry egzemplarz. I raczej trzeba się śpieszyć bo produkcja tych ekranów została zakończona i więcej już nie będzie...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Aż tak? Gdybym wiedział, że te monitory sprawiają tyle problemów to zdecydowałbym się na coś innego... Teraz muszę walczyć z serwisem.

Mam jeszcze pytanie. Kupiłem monitor na morele.net, ale nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej. Czy monitor mam oddać do morele.net, czy wysyłać od razu do serwisu?

Link to post
Share on other sites

 

 

w przypadku takiej awarii nie musisz
 

Dzięki, uspokoiłeś mnie trochę, ale:

 

 

natomiast zawsze możesz zerwać umowę zawartą na odległość i ominąć serwis całkowicie 
 

Nie do końca rozumiem. EIZO ma 2 rodzaje gwarancji, jedną gdy ktoś posiada kartę gwarancyjną i drugą jeśli ktoś jej nie ma (tak jak ja, mimo że według strony EIZO morele takową kartę powinno mi dać). Zastanawiam się właśnie czy można ominąć etap wysyłania monitora do morele i wysłać od razu do serwisu EIZO w Warszawie (mam tylko dowód zakupu i oryginalne pudło i akcesoria).

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...