Basilisk 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, mam problem z nowym monitorem. W trakcie grania pojawiła się pionowa linia badpixeli w prawej części ekranu. Kolor linii na czarnym tle jest czerwony i zanika ku górze, na białym fragment linii ma jasnoniebieski kolor. Istnieje sposób, żeby to naprawić. A jeżeli nie to czy nadaje się to do odesłania na gwarancję? http://images.tinypic.pl/i/00614/rw6m8gpqg251.jpg Edytowane 1 Stycznia 2015 przez Basilisk Cytuj Link to post Share on other sites
Miś123 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 witam Cytuj Link to post Share on other sites
Basilisk 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Przez przypadek kliknąłem żeby utworzyć temat zanim napisałem wszystko. Cytuj Link to post Share on other sites
Kapi99 27 Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Hmmm mnie się udało oddać...u Ciebie to wygląda o wiele gorzej niż u mnie było i to po tej samej stronie. Bez problemu powinni przyjąć z powrotem. Ciężko jest trafić ostatnio udana sztukę z tego co wyczytałem i słyszałem, ale warto próbować bo monitor to jednak klasa jest. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Basilisk 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Dzięki za odpowiedź. Dziwne, że miałeś ten sam problem. Monitor jest dobry, tylko szkoda, że zepsuł się kilka dni po zakupie. Skoro już mam odsyłać to mógłbyś powiedzieć ile zajęła naprawa Twojej sztuki? I czy dostałeś nowy egzemplarz, czy naprawiony stary? Cytuj Link to post Share on other sites
Kapi99 27 Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Oferowano mi nowy egzemplarz, ale gościu ze sklepu był na tyle miły/szczery i poinformował mnie ze maja bardzo dużo zwrotów tego modelu z powodu wadliwych ekranów. Na forach można znaleźć cale tematy gdzie wyliczone są wszystkie możliwe problemy. Ten sam problem jest z Asus Swift. Wiec ja się poddałem i kupiłem coś innego na teraz a za rok zobaczę co wyjdzie, albo co poprawia (ciągle liczę na tego Swifta) Jak masz do sklepu blisko i masz czas żeby się w to bawić, to warto powalczyć o dobry egzemplarz. I raczej trzeba się śpieszyć bo produkcja tych ekranów została zakończona i więcej już nie będzie... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Basilisk 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 To co zrobiłeś ze swoją sztuką? U mnie już minął czas na zwrot (zaraz potem wyskoczyła mi ta potworna linia), więc pozostaje mi się męczyć z serwisem, a to przecież trochę potrwa. Cytuj Link to post Share on other sites
Kapi99 27 Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Oddali mi kaskę bo ja miałem problemy właściwie od początku... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Basilisk 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Aż tak? Gdybym wiedział, że te monitory sprawiają tyle problemów to zdecydowałbym się na coś innego... Teraz muszę walczyć z serwisem. Mam jeszcze pytanie. Kupiłem monitor na morele.net, ale nie dostałem żadnej karty gwarancyjnej. Czy monitor mam oddać do morele.net, czy wysyłać od razu do serwisu? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Teraz muszę walczyć z serwisem. w przypadku takiej awarii nie musisz natomiast zawsze możesz zerwać umowę zawartą na odległość i ominąć serwis całkowicie 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Basilisk 0 Napisano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 w przypadku takiej awarii nie musisz Dzięki, uspokoiłeś mnie trochę, ale: natomiast zawsze możesz zerwać umowę zawartą na odległość i ominąć serwis całkowicie Nie do końca rozumiem. EIZO ma 2 rodzaje gwarancji, jedną gdy ktoś posiada kartę gwarancyjną i drugą jeśli ktoś jej nie ma (tak jak ja, mimo że według strony EIZO morele takową kartę powinno mi dać). Zastanawiam się właśnie czy można ominąć etap wysyłania monitora do morele i wysłać od razu do serwisu EIZO w Warszawie (mam tylko dowód zakupu i oryginalne pudło i akcesoria). Cytuj Link to post Share on other sites
vitucky 43 Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) jeśli czas umowy na odległość już minął to pozostaje tylko gwarancja, wyślij bezpośrednio do Eizo Edytowane 2 Stycznia 2015 przez vitucky Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.