Skocz do zawartości

Lumia 930 vs Sony Z3 Compact wybór


Recommended Posts

Witam,

Muszę dokonać wyboru telefonu w sieci w ramach abonamentu i w cenie do 100 zł. wybrałem dwie pozycje:

1. Sony Xperia Z3 Compact

2. Nokia Lumia 930

 

Który z tych telefonów polecacie wybrać?

Ponieważ wciąż posiadam stare Blackberry to nie mam doświadczenia ani z Andoridem ani z Windowsem, dlatego też nie mam preferencji systemowych.

Zależy mi na wyglądzie telefonu, dość wytrzymałej baterii (częste przeglądanie internetu), dobrym aparacie i ogólnie dobrej płynności.

Z aplikacji korzystał bym na pewno z FB, instagrama, nawigacji GPS, odtwarzacza muzyki, spotify, Office lub jego zamiennika.

 

z góry dziękuję za pomoc ;)

 

 

Link to post
Share on other sites

Myslę że Twoje wymagania lepiej spełni Z3 Compact - to jeden z najdłużej działających smartfonów na rynku (prawie 2x dłużej niż lumia 930), robi dobre zdjęcia, system chodzi idealnie. Narzekać można jednak na obniżenie wydajności podczas dłuższego obciążenia (np grania)

Link to post
Share on other sites

Tu się zgadza - L930 ma krótsze czasy pracy. ALE L930 ma wbudowane Ładowanie Bezprzewodowe, dokupisz ładowarkę i problem znika :) - przestajesz używać telefonu, odkąłdasz go na ładowarkę i się ładuje :) - Zero kabli, podłączania - sam mam Lumię 920 i po intensywnym używaniu jak wychodzę z pracy mam zwykle 100% :) naładowania - bo jak nie używam, to ją odkładam i się ładuje.

 

Pamiętać należy, ze Lumia 930 to flagowiec i konkuruje z Xperia Z3 a nie Z3 Compact :)

 

Na pewno Lumia 930 ma znacznie lepszy aparat, znacznie lepszy ekran. Na pewno będzie szybsza, płynniejsza, będzie mieć dłuższe wsparcie.

 

Z3 Compact to fajny sprzęt ale Lumia 930 jest lepsza, zwłaszcza jak nie Masz preferencji co do systemu.

Edytowane przez Ravir
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.