Skocz do zawartości

Komputer nie widzi karty radeon r9 270 GAMING


Recommended Posts

Cześć ! Mam problem z moją kartą graficzna radeon r9 270x. A więc sytuacja wygląda tak : sterowniki od poprzedniej karty odinstalowałem ale i tak przy podłączeniu karty mam czarny ekran. Gdy uruchamiam komputer bez karty na samym procesorze to komputer normalnie się odpala. Czytałem dużo na forach ale nic to nie dało. Myślę że problem polega na mojej płycie głównej gdyż jest stara ale nie znam się na tym więc proszę o pomoc !

mój procesor : Intel Core i5 3470

płyta główna : gigabyte GA-H61M-S1

 

Link to post
Share on other sites

1. Ta karta działała już kiedys na tej płycie/kompie?

2. Podpiąłeś dodatkowe zasilanie karty 2x6pin?

3. Pojawia sie cokolwiek na ekranie (bios) jak włanczasz kompa i czy masz jakiś sygnał głośniczka systemowego (piknięcie)?

4. Jaki zasilacz?

5. Karta działa na innym kompie?

 

Miałem kiedyś tak że podczas przeglądania interetu nagle komp (patrz sygnaturka) się zawiesił i na ekranie pojawiły sie pasy, po resecie na ekranie juz nic sie nie pojawiło. Mój Gigabyte HD7770 padł i na innym kompie też nie dawał oznak życia. Sklep w którym kupiłem karte już nie istniał i skorzystałem z posrednictwa reklamacji Komputronik bo karta była na gwarancji (3lata od daty numeru seryjnego). Zapłaciłem 30zł czekałem miesiąc i naprawili.

Link to post
Share on other sites

Może to i głupie co teraz napiszę ale ja dzisiaj tez podłączałem nową grafikę a dokładniej radeona Sapphire Hd7970 Vapor-x i miałem podobny problem jak ty. Jak się później okazało podłączyłem tylko jeden kabel 8 Pin a trzeba dwa :D. Poprzednia karta to radeon HD6850 i tam był tylko jeden 6 Pin potrzebny i dlatego tak się zasugerowałem, że wystarczy tylko jeden 8 Pin podpiąć. Mój błąd. 

Link to post
Share on other sites

1. Ta karta działała już kiedys na tej płycie/kompie?

2. Podpiąłeś dodatkowe zasilanie karty 2x6pin?