Biafra 16739 Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wyłącz proszę podpis. Co do tematu. Należy kontaktować się z producentem chłodzenia i cisnąć ich. Za dużo tych wypadków z Tritonami żeby mogli to ignorować. Cytuj Link to post Share on other sites
Mst74 154 Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Jak na razie ignorują i całkiem im to sprawnie wychodzi A jakby tak się zastanowić, to te barwniki dodają chyba w celu szybszej i łatwiejszej lokalizacji wycieku. Cytuj Link to post Share on other sites
anikocio 11 Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 No nie do końca zaraz po kontakcie, potrzeba nieco czasu aby zaczął przewodzić prąd Niby tak ale co za znaczenie jak płyn wycieka z układu własnie po tym "jakimś" czasie muszę kiedyś zrobić test przewodności Cytuj Link to post Share on other sites
maxxio25 0 Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Ile już go miałeś? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 12 miesięcy , ale pompka po mniej więcej 5 miesiącach zaczęła ostro buczeć , a potem samoistnie się wyciszyła .. Cytuj Link to post Share on other sites
silence 1162 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 a potem samoistnie się wyciszyła .. Sprawdzałeś jej obroty? Może padła pompa i zagotowałeś blokopompkę o rozsadziło...Tak czy inaczej reklamuj dziada. Pomaga ponoć notka na tej niebieskiej stronie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mst74 154 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Może zaczęła buczeć bo już płyn z układu wyciekł i się zapowietrzyła Osobiście nie wiem po co ludzie jeszcze to gó**o kupują przy tylu negatywnych opiniach w necie, ja zamontowałem z ciekawości i na stosunkowo mało wartym zestawie, ale i tak kontrolowałem czy czasem coś nie pęka powoli. Cytuj Link to post Share on other sites
maxxio25 0 Napisano 10 Maja 2016 Udostępnij Napisano 10 Maja 2016 (edytowane) Sprawdzałeś jej obroty? Może padła pompa i zagotowałeś blokopompkę o rozsadziło...Tak czy inaczej reklamuj dziada. Pomaga ponoć notka na tej niebieskiej stronie. Jaka notka ? na jakiej stronie ? kupowałem w e-midas na fv i niestety firma jak firma oczywiście się wypięła na mnie bo na fv mam tylko 12 miesięcy gwarancji pomimo że mają napisane że dają 24 miesiące gwarancji ale jak to mówi mój kolega jak się kupowało w hu.... ej firmie to teraz niestety się tak ma , a padło kilka dni po 12 miesiącach . chociaż brzęczenie pompy było słychać po kilku miesiącach od montażu montaż we wrześniu a zakup był w kwietniu . Rozumiem że reklamując u producenta mam normalną gwarancję ? Płyta i vga uratowana , tylko ten nieszczęsne chłodzenie za 400zł na kilka miesięcy . Edytowane 10 Maja 2016 przez maxxio25 Cytuj Link to post Share on other sites
Mst74 154 Napisano 10 Maja 2016 Udostępnij Napisano 10 Maja 2016 Ustawowo masz 24 miesiące gwarancji, żadna firma nie może sobie tutaj ustawiać tego jak im wygodnie, prawo jest prawem. Cytuj Link to post Share on other sites
maxxio25 0 Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Ustawowo masz 24 miesiące gwarancji, żadna firma nie może sobie tutaj ustawiać tego jak im wygodnie, prawo jest prawem. zgadza się w przypadku zakupu jak kupujesz jako pan Kowalski , ale jak kupujesz jako PHU Kowalski , to niestety większość polskich przedsiębiorców ma w du....... ze gwarancja producenta nie dzieli p. Kowalskiego i PHU Kowalskiego i powołują się na ustawę o 12 miesięcznej rękojmi dla PHU Kowalskiego , pomimo że tak naprawdę firma jest jednoosobowa i tak naprawdę mając firmę to nazwą mojej firmy jest moje imię i nazwisko , taki babol ustawowy ps. za bardzo sie cieszyłem że karta graficzna ocalała niestety po wymyciu wali błędami w 3d , na pulpicie jako tako działa w grach się wywala i wywala błąd sterownika Cytuj Link to post Share on other sites
Mst74 154 Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 No to zakup na firmę się nie opłacał tym razem Zwróć się bezpośrednio do Raijinteka, próbuj przez Fejsa i bezpośrednio do firmy. Szkoda tylko że nie udokumentowałeś tego fotograficznie albo filmowo tuż po zalaniu...a może jednak ? Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Dlatego ja zawsze się upewniam w sklepie czy gwarancja jest w przypadku zakupu na firmę pełna. Ogólnie jeśli nie było żadnej informacji, że w przypadku zakupu na firmę gwarancja jest skrócona, to ja bym się ze sklepem wojował Cytuj Link to post Share on other sites
maxxio25 0 Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 (edytowane) No to zakup na firmę się nie opłacał tym razem Zwróć się bezpośrednio do Raijinteka, próbuj przez Fejsa i bezpośrednio do firmy. Szkoda tylko że nie udokumentowałeś tego fotograficznie albo filmowo tuż po zalaniu...a może jednak ? Szkoda złośliwości , zakup na firmę zawsze się opłaca , a to że kupuje się w hu.wej firmie to akurat taka mentalność polskich firm , zero odpowiedzialności , jak najkrótszy okres gwarancji i za byle co nawet wadę fabryczną unieważnienie gwarancji . Poza tym kupiłem żeby sprzedać dla jednego z moich kolegów a koniec końców chłodzenie zawędrowało do mojego komputera . Cieszę sie jednak że to w moim komputerze narobiło bałaganu niż w komputerze kolegi . Negocjuje z Raijintek warunki załatwienia reklamacji , a fotki mam , filmiku nie zrobiłem , wiem że blok dostanę nowy , co do vga to chcą żebym im wysłał kartę jak potwierdzą wadę to wtedy naprawią lub też zwrócą koszty karty , ale chyba nie chcę mi się walczyć o starego gt440 geforca , a miałem sobie kupić gtx-a970 wtedy byłbym wku......ny ps. blok pękł w standardowym miejscu czyli od góry do dołu przy przewodzie zasilającym pompkę , taka uroda tego towaru , jak tak sobie policzę ile moto godzin działało to chłodzenie poprawnie to mniej więcej po 1500 godzinach blok zaczyna pękać także testowanie tego chłodzenia przez 12 godzin przed założeniem do kompa jest bez sensu Edytowane 11 Maja 2016 przez maxxio25 Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Nie no o tego szrota, to szkoda zachodu Cytuj Link to post Share on other sites
cymberga89 0 Napisano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2017 Trochę odkopię temat. Jak długo czekaliście na odpowiedź od Raijinteka w sprawie cieknącego tritona? Wysłałem wiadomość na support@raijintek.com i od tygodnia brak odpowiedzi. Czy to normalne że trzeba tyle czekać? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.