Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich : ) planuje zakup nowych sluchawek zastanawialem sie nad steel series elite ktos posiada? lub wie cos wiecej na ich temat czytalem wiele komentarzy ale opinie sa rozne ;/ juz raz pomogliscie mi na tym forum wiec znow sie do was zglaszam ; p oczywiscie jestem otwarty na inny propozycje do sluchawek jesli bedzie to wymagane chcialbym kupic karte dzwiekowa poniewaz moja obecna jest zintegrowana z plyta a slyszalem ze dzwiek jest lepszy przy takiej osobnej?xd jak kiedys wspomnialem jestem zielony w tych sprawach:( coz moge dodac sluchawki bd sluzyc w wiekszosci do gier chociaz lubie obejrzec sobie dobry film czy tez posluchac muzyki wiec jesli dalo by sie to polaczyc w jedno i otrzymac cos naprawde fajnego bylbym wdzieczny na wygladzie nie zalezy mi tak bardzo poniewaz bd ich uzywac jedynie w domu ; p slyszalem rowniez ze firma sennheiser jest dobra? ale nie wiem ktory model wybrac : ( cena sluchawek 800-900 zl + na karte jesli bd wymagane jestem wstanie wydac 300zl + dziekuje i czekam na odp jesli bd potrzebowac czegos wiecej moze cos ominalem i nie napisalem to prosze pytac i przepraszam jesli cos zle napisalem nie jestem dobry w tworzeniu tego typu tematow pozdrawiam

 

 

pls nie mam za duzo czasu jutro musze zamowic :(( jakies opinie na temat sennheiser pc 350? + jakas dobra karta do nich co sadzicie ?

Edytowane przez ang313
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników