Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 To prawda, jest kilka malych elementow ktore niezbyt pasuja. Szukam tez jakiegos lepszego chlodzenia, a d14 nie bardzo mi pasuje wielkosciowo i kolorystycznie. Myslalem nad Corsair h50/70. Co myslicie? Macie jakies propozycje? Chyba zaraz zrobie osobny temat^^ Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6668 Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 A może TRUE Black? Albo Prolimatech Megashadow? Do tego Magma albo czarny Noiseblocker i gra gitara. Cytuj Link to post Share on other sites
Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Boje się tylko ze te ogromne radiatory nie zmieszczą mi się w budzie. Musze wszystko zmierzyć. Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Jak masz siły i chęci, to zawsze możesz jeszcze pomalowac ten radiator co masz. Ale to już chyba większa zabawa. Cytuj Link to post Share on other sites
Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Mialem go pomalowac tylko do gory, ale jakos zabraklo mi czasu. Chcialem te zeby chlodzenie bylo bardziej wydajne. Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Jakieś to małe jak na D14 - to jakiś starszy model? Cytuj Link to post Share on other sites
Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 To nie jest d14 tylko jakis pentagram. Mialem kupic d14 jak skladalem kompa ale nie wystarczylo kasy. Cytuj Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 W profilu masz D14, więc tym się zasugerowałem Cytuj Link to post Share on other sites
Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Tak myslalem, zaraz to zimienie. Zalozylem osobny temat tutaj: viewtopic.php?f=44&t=16798 Cytuj Link to post Share on other sites
Nadchodze 22 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Do tych osób które piszą że lakier słabo wam trzyma - polecam zmatowić środek obudowy aby lakier miał czego się trzymać. http://gambrinus.poznan.pl/product_info ... cts_id=566 Taka szmatka do matowania ( 1 w zupełności starczy ) kosztuje z 1-2 zł. Polecam też kupić lakier w sklepie lakierniczym do samochodów. Tylko nie 400 ml b0 słono zapłacicie. 40 - 50 ml starczy. W takich sklepach można poprosić aby wybranym przez was lakierem napełnili puszkę "sprayu". Spray trzymać w odległości 15-20 cm. Strumień lakieru przesuwać równomiernie. Dobrze sporządzony lakier (tzn gęstość i lepkość) powinien wam stara warstwę pokryć już za 2 razem. Najpierw malujemy zakamarki a później resztę. Cytuj Link to post Share on other sites
Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Do tych osób które piszą że lakier słabo wam trzyma - polecam zmatowić środek obudowy aby lakier miał czego się trzymać. http://gambrinus.poznan.pl/product_info ... cts_id=566 Taka szmatka do matowania ( 1 w zupełności starczy ) kosztuje z 1-2 zł. Polecam też kupić lakier w sklepie lakierniczym do samochodów. Tylko nie 400 ml b0 słono zapłacicie. 40 - 50 ml starczy. W takich sklepach można poprosić aby wybranym przez was lakierem napełnili puszkę "sprayu". Spray trzymać w odległości 15-20 cm. Strumień lakieru przesuwać równomiernie. Dobrze sporządzony lakier (tzn gęstość i lepkość) powinien wam stara warstwę pokryć już za 2 razem. Najpierw malujemy zakamarki a później resztę. Ja napisalem ze lakier slabo trzyma, ale to tylko dlatego, ze nie jest on najlepszej jakosci i nie nalozylem podkladu. O tym, ze trzeba zmatowic bylo juz mowione wiele razy. Cytuj Link to post Share on other sites
Nadchodze 22 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Ja napisalem ze lakier slabo trzyma, ale to tylko dlatego, ze nie jest on najlepszej jakosci i nie nalozylem podkladu. O tym, ze trzeba zmatowic bylo juz mowione wiele razy. Podkład jest potrzebny na gołą blachę, to on zabezpiecza przed rdzą i jest powłoką/"lepiszczem" dla bazy ( lakieru ) który słabo trzyma się gołej blachy. Na obudowę gdzie będzie pomalowane w środku wystarczy dobrze zmatowić i kupić lakier samochodowy bo jest dużo bardziej trwalszy. Fajny efekt byłby jeszcze jakby po lakierowaniu bazą polakierować go bezbarwnym półmatem albo matem. Cytuj Link to post Share on other sites
Diwad 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Taki mialem zamiar (matowy lakier bezbarwny), ale nie mieli go tam gdzie kupowalem spray i nie chcialo mi sie szukac Cytuj Link to post Share on other sites
pulkownik 192 Napisano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2010 A tak z innej beczki, jakiej średnicy są nity w obudowie. Szukałem i na oplatanie.pl są trochę drogie (19 zł za 25 sztuk) na eBay'u są tańsze, ale nie wiem jak z ich jakością. Nie wiem jakiej średnicy kupić te nity. Cytuj Link to post Share on other sites
wrzesi0 821 Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 Średnicę nitów w obudowie określasz na podstawie otworu "pod nit". Jak rozwiercisz istniejacy to mierzysz średnicę otworu. Nity w obudowie są "małe tj. d=2,4-3,2mm Jeśli szukasz kolorowych nitów to proponuję ten sklep http://allegro.pl/nit-zrywalny-4x12-al-fe-czarny-200-szt-promocja-i1198725343.html tu masz 200szt. czrnych nitów 4,0mm za 12zł. Popytaj o inne kolory, rozmiary, mają pewnie a tu link do nitów kolorowych - też maja tanio - warto popytać http://www.kal-met.pl/index.php/pl/Nity-kolorowe/View-all-products.html Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.