Skocz do zawartości

Malowanie wnętrza obudowy


Recommended Posts

To prawda, jest kilka malych elementow ktore niezbyt pasuja. Szukam tez jakiegos lepszego chlodzenia, a d14 nie bardzo mi pasuje wielkosciowo i kolorystycznie. Myslalem nad Corsair h50/70. Co myslicie? Macie jakies propozycje?

 

Chyba zaraz zrobie osobny temat^^

Link to post
Share on other sites

Do tych osób które piszą że lakier słabo wam trzyma - polecam zmatowić środek obudowy aby lakier miał czego się trzymać.

 

http://gambrinus.poznan.pl/product_info ... cts_id=566

 

Taka szmatka do matowania ( 1 w zupełności starczy ) kosztuje z 1-2 zł.

 

Polecam też kupić lakier w sklepie lakierniczym do samochodów. Tylko nie 400 ml b0 słono zapłacicie. 40 - 50 ml starczy. W takich sklepach można poprosić aby wybranym przez was lakierem napełnili puszkę "sprayu".

 

Spray trzymać w odległości 15-20 cm. Strumień lakieru przesuwać równomiernie.

Dobrze sporządzony lakier (tzn gęstość i lepkość) powinien wam stara warstwę pokryć już za 2 razem.

Najpierw malujemy zakamarki a później resztę.

Link to post
Share on other sites

Do tych osób które piszą że lakier słabo wam trzyma - polecam zmatowić środek obudowy aby lakier miał czego się trzymać.

 

http://gambrinus.poznan.pl/product_info ... cts_id=566

 

Taka szmatka do matowania ( 1 w zupełności starczy ) kosztuje z 1-2 zł.

 

Polecam też kupić lakier w sklepie lakierniczym do samochodów. Tylko nie 400 ml b0 słono zapłacicie. 40 - 50 ml starczy. W takich sklepach można poprosić aby wybranym przez was lakierem napełnili puszkę "sprayu".

 

Spray trzymać w odległości 15-20 cm. Strumień lakieru przesuwać równomiernie.

Dobrze sporządzony lakier (tzn gęstość i lepkość) powinien wam stara warstwę pokryć już za 2 razem.

Najpierw malujemy zakamarki a później resztę.

 

Ja napisalem ze lakier slabo trzyma, ale to tylko dlatego, ze nie jest on najlepszej jakosci i nie nalozylem podkladu. O tym, ze trzeba zmatowic bylo juz mowione wiele razy.

Link to post
Share on other sites

Ja napisalem ze lakier slabo trzyma, ale to tylko dlatego, ze nie jest on najlepszej jakosci i nie nalozylem podkladu. O tym, ze trzeba zmatowic bylo juz mowione wiele razy.

 

Podkład jest potrzebny na gołą blachę, to on zabezpiecza przed rdzą i jest powłoką/"lepiszczem" dla bazy ( lakieru ) który słabo trzyma się gołej blachy.

Na obudowę gdzie będzie pomalowane w środku wystarczy dobrze zmatowić i kupić lakier samochodowy bo jest dużo bardziej trwalszy.

Fajny efekt byłby jeszcze jakby po lakierowaniu bazą polakierować go bezbarwnym półmatem albo matem.

Link to post
Share on other sites

Średnicę nitów w obudowie określasz na podstawie otworu "pod nit".

Jak rozwiercisz istniejacy to mierzysz średnicę otworu. Nity w obudowie są "małe tj. d=2,4-3,2mm

 

Jeśli szukasz kolorowych nitów to proponuję ten sklep

 

http://allegro.pl/nit-zrywalny-4x12-al-fe-czarny-200-szt-promocja-i1198725343.html

 

tu masz 200szt. czrnych nitów 4,0mm za 12zł. Popytaj o inne kolory, rozmiary, mają pewnie

 

a tu link do nitów kolorowych - też maja tanio - warto popytać

 

http://www.kal-met.pl/index.php/pl/Nity-kolorowe/View-all-products.html

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...