Skocz do zawartości

Sapphire Dual-X R9 270 + zestaw


Recommended Posts

Witam Panowie,

 

Nie znam się za bardzo na Radeonach no może trochę z recenzji a w dodatku nie iteresowała mnie nigdy niższa/średnia półka zawsze posiadałem NV ale zakupiłem za 250zł R9 270 do budowy nowego zestawu dla mojej żony wydaje mi się że cena była dobra jak za R9 270  - teraz mam pytanie za ok 3-4 miesiące dostane za free Phenoma x4 9550 + 2GB ramu zapewne DDR2 + mobo nie przyglądałem się jakie to +  500GB dysk + HD 6570 2GB DDR3.

 

Moje pytanie sprzedam 6570 i co proponujecie dołożyć coś do obecnego zestawu czy lepiej sprzedać wszystko bo R9 270 będzie się tylko dławić i będzie działać powiedzmy na 50%...... nie chciałbym za dużo wydawać bo to zestaw dla żony ;) rezerwa dla mnie :D dlatego też nie buduje na bazie NV tylko AMD bo chce w końcu czegoś od nich spróbować :)

 

Myślałem że tanio zbuduje jak np sprzedam i kupie 955 BE + mobo + ram na DDR3 oczywiście wszystko używka ale jak ten zestaw co dostane będzie ok do tej karty to nie chce wydawać kasy skoro skok będzie powiedzmy 10-20% miedzy zakupionym a mam dołożyć 500zł.... to nie opłaca się to wole mieć w kieszenie 500zł i 10-20% wolniej

 

A co Wy byście zrobili ?

 

  • Zastosowanie komputera: gry, internet
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 500zł
  • Których części potrzebujesz?: zestaw
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? nie
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?:  TV FULL HD
  • Specjalne wymagania: brak
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? opisałem powyżej
  • Własna propozycja zestawu: j.w
  • Inne: brak

Ok zrobiłem rozpoznanie

 

a wiec grafika jest troszkę lepsza Gigabyte HD 6670 2GB DDR3 ;)

płyta ASUSTek M3N78-CM

RAM tak jak myślałem DDR2 800Mhz 3GB w DUALU na 3 kościach po 1 GB? można tak ?

Panowie pomoże ktoś?

Edytowane przez davidoff
Link to post
Share on other sites