Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • budżet: 1900zł

przeznaczenie: gry głównie CS:GO

oczekiwania: mam zamiar kupić  FORIS FG2421

warunki w pomieszczeniu (oświetlenie w dzień, oświetlenie w nocy): Oświetlenie w dzień przez słońce (zasłonięte zasłony), w nocy przez żarówkę, szczerze to nie mam pojęcia jaka.

model karty graficznej lub skrócona specyfikacja jednostki centralnej (CPU, GPU, mobo, RAM, PSU): I5 3350p, gtx660, msi b75a g43, 4gb ram. 

 

Chciałbym kupić FORIS FG2421 lecz czy karta graficzna temu podoła? Nie znam się na tym :( 

 

Link to post
Share on other sites

Będziesz wykorzystywać 240Hz jeśli uzyskasz około 240 klatek (lub 120hz i 120klatek) to o to chodzi :)

Na wysokich detalach nie osiągniesz tyle klatek.

Do tego monitora SLI GTX 970/980 jeśli będziesz grać w coś więcej niż CS:GO.

Link to post
Share on other sites

Wystąpi wtedy tearing, obraz będzie rozerwany.

Monitor pracuje najlepiej gdy ilość klatek generowanych jest równa częstotliwości odświeżania monitora, prawda drachen? :)

 

 

Poczytaj tutaj:

http://forum.benchmark.pl/topic/26242-faq-co-i-jak-czyli-co-trzeba-wiedzieć-kupując-monitor/

 

Małe uzupełnienie wizualne:

http://www.testufo.com/#test=stutter

możesz zmieniać testy w prawym górnym rogu masz listę rozwijalną:) 

 

Też poczytałem i na razie, póki nie ma monitorów z Gsync dużo na rynku zrezygnowałem z więcej niż 60Hz.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Możesz zrobić globalnie w ustawieniach panelu nV lub w ustawieniach gry indywidualnie ilość Hz w jakich mają pracować.

Jeśli grasz w CS:GO tylko dla zabawy to 60 Hz starcza, przynajmniej mi. Szkoda kupować taki monitor i nie wykorzystać jego cech.

Edytowane przez Fellox
Link to post
Share on other sites