sebkas666 0 Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Witam. W piątek (28.11.2014) została uszkodzona płyta główna, zamierzam ją wysłać do reklamacji do morele.net. Teraz pojawia się pytanie: Ile będę czekać, aby płyta ponownie wróciła do mnie? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Ze dwa tygodnie to bankowo.Jak nie więcej. Cytuj Link to post Share on other sites
Mariusz21_21 305 Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Ja wysłałem swoją do Morele 25.10 i dopiero dziś wiadomo że wysłali naprawioną do mnie, jeśli wysyłasz na naprawę gwarancyjną to licz się z miesiącem, jeśli niezgodność z opisem [czy jakoś tak] to dwa tygodnie bodajże. Cytuj Link to post Share on other sites
sebkas666 0 Napisano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 A jeśli wybrałem reklamację ekspresową? Tam jest napisane, że jeśli ustalą usterkę to nowa płyta zostanie wysłana w ciągu 5 dni Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.