czesiuleczek 0 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Budżet: 150 zł + przesyłka Jakiej myszki obecnie używasz: Tracer Transformer TRM-504 Jaką masz obecnie podkładkę: A4Tech X7 500MP Z jakich wartości DPI korzystasz: teraz 800 chciałbym 400 Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: 44 cm W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): CS GO, FPS, TPS Ile przycisków używasz w myszce: 3 - lewy, prawy i scrool Chwyt: finger/claw Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2 Wielkość dłoni (od czubka palca serdecznego do kciuka: 16 cm Dlaczego chcesz zmienić mysz: słaby vmax, nie radzi sobie przy szybkich ruchach Uwagi (wygląd, liczba przycisków, waga, materiał myszy): zastanawiam się nad Steelseries Kinzu v3 (500 dpi, 130 zł w RtvEuroAgd), Steelseries Kana v2 (byłem skłonny dołożyć 20 zł, ale nie jest dostępna na procpu, nigdzie indziej nie znajde poniżej 189 zł), Thermaltake TT eSports Saphira (odpada ze względu na brak 400 dpi). Nie chciałbym zmieniać podkładki bo QCK+ to kolejne 70 zł. Czy kinzu v3 nie ma problemu z szybkimi ruchami? Nigdzie nie mogłem znaleźć testu vmax, SS deklaruje, że jest to 60 IPS ale dla Kana v2 mówią tak samo a ma conajmniej 2x tyle, wiem że używam ją byali i gra bardzo dobrze. Ewentualnie da się gdzieś znaleźć Kana v2 do 170 zł? Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Z jakich wartości DPI korzystasz: teraz 800 chciałbym 400 Można wiedzieć, po co? Cytuj Link to post Share on other sites
czesiuleczek 0 Napisano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Grając na niższej czułości w CS GO obrót o 360° zajmuje więcej czasu niż przy wyższej czułości, więc z mniejszym dpi grałbym na wyższej czułości w grze. Chyba, że tylko u mnie występuje takie "ograniczenie obrotu" w CS GO i da się to jakoś rozwiązać. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Przecież np. 2.7 przy 400 DPI = 1.35 przy 800 DPI. Cytuj Link to post Share on other sites
czesiuleczek 0 Napisano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 teoretycznie tak, ale w przybliżeniu mogę wyjaśnić to tak: 2000 dpi i czułość 0.5 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 2 sekund, 500 dpi czułość 2.0 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 0.5 sekundy, nie wiem dlaczego tak się dzieje ale prze szybkich ruchach jest różnica, możliwe że tylko u mnie tak jest, akceleracje mam wyłączoną, nie wiem czy zrozumiałeś, wrzuciłbym filmik, ale chwilowo jestem bez internetu. Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 teoretycznie tak, ale w przybliżeniu mogę wyjaśnić to tak: 2000 dpi i czułość 0.5 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 2 sekund, 500 dpi czułość 2.0 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 0.5 sekundy, nie wiem dlaczego tak się dzieje ale prze szybkich ruchach jest różnica, możliwe że tylko u mnie tak jest, akceleracje mam wyłączoną, nie wiem czy zrozumiałeś, wrzuciłbym filmik, ale chwilowo jestem bez internetu. Wiesz jak się liczy real sensitivity? To jest jedno i to samo, jeśli dobrze masz wyliczony sensitivity na obu płaszczyznach DPI i sens ingame ... @EDIT. Chociaż może być w tym też prawda, jeśli to odczuwasz, bo praktycznie sensor jest szybszy na 800 dpi niż na 400dpi, ma szybszą reakcję. Ale to są tak niskie wartości, że praktycznie nie zauważalne. Ale jeśli ty to doświadczasz, no to już wiesz co może być tego przyczyną. W moim przypadku korzystam tylko z 400 dpi bądź 1150 więc nie czuję różnicy, bo jedne i drugie DPI jest używane w innych grach Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 ma szybszą reakcję. Ale to są tak niskie wartości, że praktycznie nie zauważalne. Możesz się bardziej rozwinąć? Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Mniej do liczenia, mniej się grzeje Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Możesz się bardziej rozwinąć? Czytalem o tym u micronn'a. Ktory robił taki research z hltv.org jakiś czas temu. Związane to było z liczeniem wartości przez soczewkę. Jednak dla mnie róznica praktycznie nieodczuwalna. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Jak soczewka liczy? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.