Skocz do zawartości

Recommended Posts

Budżet: 150 zł + przesyłka


Jakiej myszki obecnie używasz: Tracer Transformer TRM-504


Jaką masz obecnie podkładkę: A4Tech X7 500MP


Z jakich wartości DPI korzystasz: teraz 800 chciałbym 400


Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: 44 cm


W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): CS GO, FPS, TPS


Ile przycisków używasz w myszce: 3 - lewy, prawy i scrool


Chwyt: finger/claw


Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2


Wielkość dłoni (od czubka palca serdecznego do kciuka: 16 cm


Dlaczego chcesz zmienić mysz: słaby vmax, nie radzi sobie przy szybkich ruchach


Uwagi (wygląd, liczba przycisków, waga, materiał myszy): zastanawiam się nad Steelseries Kinzu v3 (500 dpi, 130 zł w RtvEuroAgd), Steelseries Kana v2 (byłem skłonny dołożyć 20 zł, ale nie jest dostępna na procpu, nigdzie indziej nie znajde poniżej 189 zł), Thermaltake TT eSports Saphira (odpada ze względu na brak 400 dpi). Nie chciałbym zmieniać podkładki bo QCK+ to kolejne 70 zł. Czy kinzu v3 nie ma problemu z szybkimi ruchami? Nigdzie nie mogłem znaleźć testu vmax, SS deklaruje, że jest to 60 IPS ale dla Kana v2 mówią tak samo a ma conajmniej 2x tyle, wiem że używam ją byali i gra bardzo dobrze. Ewentualnie da się gdzieś znaleźć Kana v2 do 170 zł?


 


Link to post
Share on other sites

teoretycznie tak, ale w przybliżeniu mogę wyjaśnić to tak: 2000 dpi i czułość 0.5 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 2 sekund, 500 dpi czułość 2.0 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 0.5 sekundy, nie wiem dlaczego tak się dzieje ale prze szybkich ruchach jest różnica, możliwe że tylko u mnie tak jest, akceleracje mam wyłączoną, nie wiem czy zrozumiałeś, wrzuciłbym filmik, ale chwilowo jestem bez internetu.

Link to post
Share on other sites

teoretycznie tak, ale w przybliżeniu mogę wyjaśnić to tak: 2000 dpi i czułość 0.5 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 2 sekund, 500 dpi czułość 2.0 obrót o 360 stopni zrobię w ciągu 0.5 sekundy, nie wiem dlaczego tak się dzieje ale prze szybkich ruchach jest różnica, możliwe że tylko u mnie tak jest, akceleracje mam wyłączoną, nie wiem czy zrozumiałeś, wrzuciłbym filmik, ale chwilowo jestem bez internetu.

Wiesz jak się liczy real sensitivity? :P

 

To jest jedno i to samo, jeśli dobrze masz wyliczony sensitivity na obu płaszczyznach DPI i sens ingame ...

@EDIT. Chociaż może być w tym też prawda, jeśli to odczuwasz, bo praktycznie sensor jest szybszy na 800 dpi niż na 400dpi, ma szybszą reakcję. Ale to są tak niskie wartości, że praktycznie nie zauważalne. Ale jeśli ty to doświadczasz, no to już wiesz co może być tego przyczyną. :) W moim przypadku korzystam tylko z 400 dpi bądź 1150 więc nie czuję różnicy, bo jedne i drugie DPI jest używane w innych grach :)

Link to post
Share on other sites

Możesz się bardziej rozwinąć? :->

Czytalem o tym u micronn'a. Ktory robił taki research z hltv.org jakiś czas temu. Związane to było z liczeniem wartości przez soczewkę. Jednak dla mnie róznica praktycznie nieodczuwalna.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...