TheQueash 0 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Witam. Mam problem z moim komputerem, a konkretnie z grami, które się crashują. Wszystko chodzi normalnie i tak, jak powinno, ale tylko przez 1-3 min. Później na ekranie pokazują się dziwne, pionowe paski, piksele szaleją, dźwięk zamienia się w charakterystyczne "buczenie". Wszystko się kończy tym:a) pionowe paski na ekranie, nic się nie da zrobić, możliwy jedynie restart komputera;b) bluescreen i oczywiście reset; c) możliwe wyłączenie gry poprzez menedżera i wszystko wraca do normy (po ponownym uruchomieniu gry znowu to samo i tak w kółko)Komputer ma 1 dzień, składany w serwisie, pierwszy system instalowany przeze mnie itd. Windowsa instalowałem z pendrive, pozmieniałem trochę w BOOT'owaniu, nie wiem czy wszystko ustawiłem tak jak trzeba, pozmieniałem kolejność. Może to jest przyczyną problemu, ma coś to do rzeczy? Po zresetowaniu komputera pokazuje mi się takie okienko: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1045 Additional information about the problem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 BCP2: FFFFFA8004463038 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\112714-19812-01.dmp C:\Users\TheQueash\AppData\Local\Temp\WER-1414804-0.sysdata.xml Read our privacy statement online: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409 If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline: C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt Testowałem jak dotąd dwie gry: Sniper Elite 3, Battlefield 4. Taki sam problem zarówno w jednej, jak i w drugiej. Screeny pokazujące dziwne piksele na ekranie (po uruchomieniu CTRL + ALT + DEL, po zamknięciu gry wszystko wraca do normy): 1. https://drive.google.com/file/d/0B-rIc9VjEQYmaWFoaGcyNDFsRmM/view?usp=sharing 2. https://drive.google.com/file/d/0B-rIc9VjEQYmemR4WmdqX3EtTUU/view?usp=sharing 3. https://drive.google.com/file/d/0B-rIc9VjEQYmUXI5a3AxX3gzeEk/view?usp=sharing Amatorski film nagrany telefonem obrazujący mniej więcej jak to wygląda. (nagrany pod fatalnym kątem, wiem): https://www.youtube.com/watch?v=GqNJFyqiNvQ Mój PC:- Intel Core i5-4590, 4x 3.3 GHz - Gigabyte Radeon R9 280X 3GB DDR5 - Goodram 4GB DDR3 1600MHz - MSI B85-G43 - HDD Seagate 1TB - Thermaltake Smart SE 630W - Zalman Z3 Plus (black) Co może być przyczyną? Wszystkie sterowniki aktualne (AMD Catalytyst 14.9). Czy to jakiś problem wynikający ze złego systemu, sterowników itd., czy raczej problem leży po stronie wadliwych przedzespołów? Mam gwarancję na wszystko, więc nie będzie problemów z wymianą.Rozumiem, że przydałoby się dołożyć jeszcze kostkę RAM'u (zamierzam to zrobić za jakiś czas), ale bez przesady. Na pewno gra nie wywalałaby po minucie gry. Cytuj Link to post Share on other sites
vicodin 479 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 System zaktualizuj, bios płyty głównej i karty graficznej. Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Mi to wygląda na walniętą kartę graficzną, miałem podobnie a problem występował gdy włączałem właśnie grę. Co prawda to była inna karta graficzna ale Gigabyte Ehh coś strasznie awaryjne są karty Gigusia, sam mam przykłady z doświadczenia więc zawsze kupuję MSI które nigdy mnie nie zawodziły. Nastała mała odmianka, jutro odbieram kartę Asusa Na pocieszenie mogę napisać że servis Gigabyte.pl działa sprawnie i po miesiącu dostaje człowiek nóweczkę kartę Cytuj Link to post Share on other sites
TheQueash 0 Napisano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Mi to wygląda na walniętą kartę graficzną, miałem podobnie a problem występował gdy włączałem właśnie grę. Co prawda to była inna karta graficzna ale Gigabyte Ehh coś strasznie awaryjne są karty Gigusia, sam mam przykłady z doświadczenia więc zawsze kupuję MSI które nigdy mnie nie zawodziły. Nastała mała odmianka, jutro odbieram kartę Asusa Na pocieszenie mogę napisać że servis Gigabyte.pl działa sprawnie i po miesiącu dostaje człowiek nóweczkę kartęPo miesiącu? Nie do końca mnie pocieszyłeś, ale zawsze przecież mogłoby być gorzej. Czyli stawiasz na kartę? A może to wina RAMu? Da się to jednoznacznie zweryfikować? Może oddać komputer jakiemuś informatykowi? Cytuj Link to post Share on other sites
sadampl 0 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 To są artefakty tak zwane, a z tego co wiem oznacza to zepsuta kartę graficzną. Najlepiej skontaktuj się ze sklepem albo producentem zależnie od tego jaką masz gwarancję. Cytuj Link to post Share on other sites
nad30 35 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 (edytowane) Jeśli posiadasz windows 7 to wpisz w pasku wyszukaj komendę: mdsched. Uruchom skanowanie pamięci podczas restartu komputera. Przetestuje pamięć ram komputera. Jak wszystko ok to ram masz sprawny. Pozdrawiam Edytowane 27 Listopada 2014 przez nad30 Cytuj Link to post Share on other sites
GKruger 2 Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Mnie też to wygląda na kartę. Możesz spróbować wpiąć kabel do monitora w inny port lub zmień na inny typ. Np jak masz hdmi to użyj dvi i na odwrót ale to powinno działać sprawnie od razu, bez takich kombinacji więc lepiej oddaj kartę na gwarancję. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.