Dzabar 0 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Witam. Kupiłem wczoraj gta 5 na ps4, i mam pewien problem. Podczas szybkiej jazdy samochodem mam spadek klatek, (doczytywanie tekstur), gra po prostu traci płynność, a jak ide piechotą to już jest okej wszystko i trzyma stabilne 30 klatek, co moze byc przyczyną tego ? Czy zmaga się ktoś z tym? Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 doczytywanie ? ta gra jest ogromna Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Jedyne co może pomóc to informacja czy masz zasyfiony dysk w ps4. Z tego co się orientuję to gry na ps4 chyba się instaluje na dysku. Cytuj Link to post Share on other sites
rrwwjunior 70 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Na digtal foundry robiono testy podczas jazdy samochodem przy dużej prędkosci to sypią sie klatki Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Tutaj to widać: Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Uuuuu Ps4 znowu przegrywa z xone na płynność Cytuj Link to post Share on other sites
komputerowynoob 24 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 (edytowane) jak to przegrywa ja widze ze spada czesciej fps na xo niz na ps4 ponizej 30, chyba ze napisales to ironicznie Edytowane 21 Listopada 2014 przez komputerowynoob Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 od 35sekundy spadki i to bardzo mocne jak Xne spada to o 1-2 fps w wiekszosci a na tym urywku 29 dla xone a 24 dla Ps4 - Cytuj Link to post Share on other sites
komputerowynoob 24 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 tam mial koles wypadek i mozliwe ze wiecej samochodów w czytało zobacz po 2 minucie jak tam strzelalo się to 30 fps vs 25 moim zdaniem jakby wyliczyć srednia fps to ps4 miałby wiecej, i ciekawi mnie to gdyby nie bylo blokady na 30 fps która konsola generowała by wiecej. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 ps4 ma mocniejsze GPU Xone ma mocniejsze CPU srednia by wyszła na bank wieksza na PS4 przy wiekszej zadymie Xone prowadzi w takich bo proc wiecej przerabia fizyki i obiektów co widac na przykładzie Unity 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rrwwjunior 70 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Faktycznie to jest tak pierwsze minuty slabo z ps4 a dalsze minuty XO na zmiane moze poprawki wejdą, własnie o tym porówmaniu pisalem wyzej ale kto wie moze musi się rozruszać gra żeby tekstury wczytane były na 100% nic nie wiadomo Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 ps4 ma mocniejsze GPU Xone ma mocniejsze CPU srednia by wyszła na bank wieksza na PS4 przy wiekszej zadymie Xone prowadzi w takich bo proc wiecej przerabia fizyki i obiektów co widac na przykładzie Unity Nie wiem dlaczego, ale przy ps4 wydaje mi się bardziej winny dysk - nie wiem w jaki sposób dokładnie tak są gry, ale dla mnie to może być też powodem. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 racja przy ps3 masz ten problem czesto jak dysk jest "padniety" lub wysypany system plików W ps4 może być podobnie, że system leży w 90% na HDD jak w PS3 i wtedy mogą być takie jaja w X360 system leży w NAND-zie stąd też nie potrzebuje ta konsola do działania HDD w Xone NAND po dumpie waży 4,9GB więc może być podobnie (ogólnie Xone ma tak naprawdę 3 systemy - każdy do czego innego) Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 (edytowane) w Xone NAND po dumpie waży 4,9GB więc może być podobnie (ogólnie Xone ma tak naprawdę 3 systemy - każdy do czego innego) Trzy systemy? Na co to komu.. To tylko przymula konsole. Jestem ciekaw czy dałoby się do PS4 wrzucić pojemnego SSDka. http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_4- obsługuje SSD według informacji na wiki. Dodatkowo ma 256MB DDR3 dla zadań w tle - też z wiki. Wierzyć mi się w to nie chce, wiki nigdy nie jest wiarygodna. Edytowane 22 Listopada 2014 przez pl_sbx Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Skąd wiesz, że przymula konsolę?!? Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Obciąża (nawet gdyby w minimalnym stopniu) konsolę - nie mówię że mają działać na raz, ale jednak dziwne rozwiązanie. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Dziękuje za opinię profesjonalisty Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 (edytowane) To na bank wina słabszego procka a nie zbyt wolnego odczytu z dysku i tylko w jakimś patchu mogą coś na to poradzić. Skąd wiem ? Ano grałem na x360 i wiem jak ta gra jest zrobiona. Kiedy nie nadąża z odczytem to po prostu tekstury są gorszej jakości i obiekty nagle pojawiają się na ekranie lub ich ilość wielokątów gwałtownie się zmienia ale na fps nijak to nie wpływa. Mam rgh w konsoli i przetestowałem kilka kombinacji a to cała gra z pendrivea, a to z dysku, łącznie z obu i z dysku oraz napędu. Fps ciągle był taki sam, tylko czasami było tak jak opisałem wyżej. W najgorszej konfiguracji - wszystko z pendrivea i podczas szybkiej przejażdżki przez centrum potrafiło zaciąć grę na kilka sekund ale wtedy było widać, że baaaardzo nie nadążało z odczytem bo dookoła mnie była kupa, jakbym z lunety na jakieś dalekie obiekty patrzał. Bardzo mało wielokątów i tekstury straszne. Edytowane 22 Listopada 2014 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Trzy systemy? Na co to komu.. To tylko przymula konsole. 3 niezależne systemy 1 system czylli główny jest do obsługi gier ("Xbox OS") 2 jest do porgramów oraz bajerów w przyszłości (Specjalnie przygotowana dla konsoli wersja Windows 8 RT) 3 (Microsoft's Hyper-V) ma za zadanie wspierać procesy wirtualizacji, które pomagają współdziałać dwóm różnym systemom dla aplikacji i gier więc jest to rozwiązanie bardzo dobre Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Ano grałem na x360 Rozmowa się tyczy wersji PS4/XO Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Ja wiem, ale silnik gry się nie zmienił i wątpię by w XO czy PS4 były montowane gorsze dyski niż miałem w x360. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 ale jest tam 8GB Ram a nie 512MB i nie musi tak bezposrednio w locie doczytywac lecz moze z wyprzedzeniem Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Co nie zmienia w żaden sposób prawdziwości mojej tezy, że nie powinno mieć to wpływu na framerate. Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Dziękuje za opinię profesjonalisty Mogę się nie znać - to jest moja teoria. Co nie zmienia w żaden sposób prawdziwości mojej tezy, że nie powinno mieć to wpływu na framerate. Na X360 ta gra była jednak trochę "odchudzona". Gdyby to był dokładnie ten sam produkt to na XO widziałbyś FHD i ok. 40 klatek - wymyślone cyfry. Jestem ciekaw czy ktoś porównywał draw distance na X360 i XO / PS3 i PS4. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.