Skocz do zawartości

Gwarancja - karta Asus


Recommended Posts

Witam nie zarejestrowałem produktu na stronie asusa, ale cały zestaw zakupiłem w morele i w "gwaranacja" mam napisane, że 36 miesięcy mnie obowiązuje. Proste pytanie, gwarancja działa bez zarejestrowania produktu? jbc. Nikt mnie nie poinformował, że przy kupnie mam zarejestrować produktu ;p

Link to post
Share on other sites

A przy Asuse (płyta+mobo) Typ gwarancji - Producenta

 

Morele na pewno realizuje tą gwarancje?

Zgłaszajac reklamację za pośrednictwem ich formularza raz kazali mi przesłać reklamowany towar do morele, a innym razem przy reklamacji tego samego towaru (po półtorarocznej przerwie) spławili mnie od razu do serwisu. Także zdaje się, że bywa z tym różnie.

 

Szanowny Kliencie!

Uprzejmie informuję iż reklamowany towar podlega gwarancji producenta.

Dane kontaktowe do serwisu producenta:

AUTORYZOWANY SERWIS

 

/dane serwisu/

 

Zalecam skorzystanie z uprawnień przysługujących z tytułu gwarancji ponieważ jest to zdecydowanie najszybsza forma realizacji reklamacji!

Informujemy, że można również skorzystać z prawa realizacji reklamacji bezpośrednio u sprzedawcy (w trybie opisanym w linku .) W takiej sytuacji proszę o informację - otworzę ponownie zgłoszenie i przystąpię do jego realizacji w nowym trybie.

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...