rozdziewiczator3000 41 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam nie zarejestrowałem produktu na stronie asusa, ale cały zestaw zakupiłem w morele i w "gwaranacja" mam napisane, że 36 miesięcy mnie obowiązuje. Proste pytanie, gwarancja działa bez zarejestrowania produktu? jbc. Nikt mnie nie poinformował, że przy kupnie mam zarejestrować produktu ;p Cytuj Link to post Share on other sites
scorpion1236 19 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Asus nie wymaga rejestracji swoich produktów jak np EVGA. Gwarancję 3 lata realizujesz normalnie w sklepie morele. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rozdziewiczator3000 41 Napisano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Dzięki btw. Przy HDD mam napisane Typ gwarancji - Producenta (za pośrednictwem sprzedawcy) A przy Asuse (płyta+mobo) Typ gwarancji - Producenta Morele na pewno realizuje tą gwarancje? Cytuj Link to post Share on other sites
scorpion1236 19 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Najlepiej napisz do morele i poproś o wyjaśnienie. W większości przypadków konsument końcowy reklamuje sprzęt w sklepie w którym został zakupiony. Sklep przekazuje sprzęt dalej do dystybutora/producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
philips 78 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 A przy Asuse (płyta+mobo) Typ gwarancji - Producenta Morele na pewno realizuje tą gwarancje? Zgłaszajac reklamację za pośrednictwem ich formularza raz kazali mi przesłać reklamowany towar do morele, a innym razem przy reklamacji tego samego towaru (po półtorarocznej przerwie) spławili mnie od razu do serwisu. Także zdaje się, że bywa z tym różnie. Szanowny Kliencie! Uprzejmie informuję iż reklamowany towar podlega gwarancji producenta. Dane kontaktowe do serwisu producenta: AUTORYZOWANY SERWIS /dane serwisu/ Zalecam skorzystanie z uprawnień przysługujących z tytułu gwarancji ponieważ jest to zdecydowanie najszybsza forma realizacji reklamacji! Informujemy, że można również skorzystać z prawa realizacji reklamacji bezpośrednio u sprzedawcy (w trybie opisanym w linku .) W takiej sytuacji proszę o informację - otworzę ponownie zgłoszenie i przystąpię do jego realizacji w nowym trybie. Cytuj Link to post Share on other sites
TeGEZ 22 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 błagam............... Jeśli kupiłeś w morele.net, reklamacja jest u producenta - http://asus-serwis.pl/ Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Odales towar na gwarancje. Morele tylko posredniczylo. W momencie kiedy naprawy dokonał serwis, został gwarantem Twojej karty. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.