NgiffigN 5 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Tak jak w temacie, błąd polega na tym, że po uruchomieniu sklepu po chwili się wyłącza. Factory data reset nie pomógł, reinstal też nie (na moim telefonie nie był domyślnie wgrany i ściągnąłem apk). Link to post Share on other sites
huckinCharlie 823 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 (edytowane) A co za telefon? jaki android? Edytowane 28 Października 2014 przez huckincharlie Link to post Share on other sites
NgiffigN 5 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Vivo Xplay, 4.2.2. Link to post Share on other sites
Rozwiązanie huckinCharlie 823 Napisano 28 Października 2014 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 28 Października 2014 A to próbowałeś http://vivoglobal.vivo.com.cn/bbs/viewtopic.php?f=2&t=71703&start=10 ? 1 Link to post Share on other sites
NgiffigN 5 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Dzięki działa! 3 miechy się męczyłem a ty naprawiłeś to w 5 minut Tak to jest jak nie umie się używać Googla Link to post Share on other sites
Recommended Posts