Mercus 0 Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 Nie wiem co kupić swojemu chrześniakowi na 18. Impreza zbliża się wielkimi krokami, a ja jestem w kropce. Czasy moich 18 lat już minęły dawno i najzwyczajniej w świecie nie wiem, czego obecnie oczekuje młodzież na prezent. Wiadomo, że zawsze można rozwiązać tę kwestię dają kasę, ale może jestem staroświecki, ale dla mnie to żaden prezent, to pójście na łatwiznę. Myślę nad czymś z elektroniki, ale laptop za drogi, telefon ma już całkiem niezły, więc to też odpada. Pomyślałem, że może kupiłbym mu jakiś tablet, nie znam się jednak na tym, więc czy moglibyście też powiedzieć, za jakim warto się rozglądać? Mam jednak pewien dylemat z tym tabletem, bo sam posiadając smartfona, uważam, że taki tablet były mi zbędny. Przede wszystkim czy możecie polecić co z tych http://www.mediamarkt.pl/komputery-i-tablety_laptopy-i-netbooki Początkowo chciałem wydać na zakup 1000 zł, ale ostatnio widziałem w jakichś reklamach za 500 zł. Czy myślicie, że płacąc 1000 zł, przepłaciłbym? Czy uważacie, że tablet, to rzeczywiście fajna rzecz na prezent, czy może gadżet, który w przypadku posiadania smartfona nie jest do końca użyteczny? Z góry dzięki za rady. Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
ichigo10 4 Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 Wątpię żeby był to słaby prezent i nie musisz wydać od razu 1000 zł. Ale jeżeli nie jesteś pewny czy będzie go w ogóle potrzebował to możesz tez mu kupić smartwatch. Napisz w odpowiedzi jaki ma telefon żebym mógł wybrać odpowiedni smartwatch. Cytuj Link to post Share on other sites