Skocz do zawartości

Night&Design PC


Recommended Posts

Witam, w Nocnej FD Arc Midi R2
Sprzet:
Intel Core i5 4690K
Be Quiet! Dark Pro Rock 3
Gigabyte R9 270X OC
MSI Gaming 5
Be Quiet! Pure Power L7-530W
Crucial Ballistix 8GB (2x4GB).
WD Blue 1TB & Okno na świat - Eizo Foris FS2333
 
Komputer dość skromny, nawet z strony design - brak czasu
Zwyczajne zdjęcia możecie znaleźć w internetach, ja swoje wstawię dopiero wtedy gdy będzie dobre światło księżycowe ;)
 
Planuje:
- Może LC? Ale do tego kompa chyba nie warto
- Więcej Ramu? Nie prowadzę serwa, nie potrzebuje
- Skalpowanie CPU? Nie, Jestem tchórzem

Teraz na serio, założyłem tego workbloga bo liczę na doradztwo, pomoc itp. Nie znam się zbytnio na PC, a modernizuje go hobbystycznie. "Tak szczerze wolę wyjść na dwór i pobiegać po miejscowości niż wyglądać tak:" - Joke z dystansem.

http://i49.photobucket.com/albums/f280/619serb/NerdGuy.png


Chodź nie powiem, czasami się tak zdarza że sobie trochę nerdzie przy niektórych hitach ;3
Od czasu do czasu gram w ligę legend, Battlefield 3/4 i tworzę lajkowo ilustracje & animacje w pakiecie Adobe
To na tyle tego bełkotu, w sumie pewnie ktoś już rzygnął i teraz będzie sumienie gryzło ;(
 
Pomógł by ktoś z OC?
Próbuje podkręcić 4690k do 4,4Ghz i jak na razie trzyma stabilnie (test ponad 45min) przy 1,160 vcore.
Obejrzałem trochę poradników na YT m.in. BlackWhite ale zauważyłem że ich poradniki są bardzo powierzchowne przez to nie uzyskujemy stosunku Wydajność-Stabilność-Wytwarzanie_Ciepła którą bym bardzo chciał uzyskać. Mógłby ktoś za linkować db poradnik lub sam go napisać? bardzo dziękuje
 
BTW. Jeżeli mam możliwość zmiejszenia Voltage to skutkiem pobocznym będzie obniżona wydajność? Jestem ciekaw bo opinie są podzielone a obniżenie np. VCore równa się niższe temperatury co przekłada się na ciszy PeCeT, również bym bardzo prosił by ktoś to objaśnił lub za linkował ;)

Edytowane przez NightDawn
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites