Skocz do zawartości

Recommended Posts

W zeszłym tygodniu kupiłem mysz Steelseries Rival w sklepie X-Kom. Mysz miała ryse pod logiem producenta oraz wadliwą rolkę. Problem zademonstrowałem w salonie. Sprzedawca wezwał kierownika, a ten kazał wysłać mysz na ekspertyzę do ich "serwisu", "bo rysy na ślizgaczach". Wielokrotnie pytałem się dlaczego nie wymienią na nową skoro wady są widoczne gołym okiem i były już przed zakupem(czyli sprzedano mi wadliwy produkt), a ten odpowiada - taka polityka sklepu. Teraz jestem bez myszki i musze czekać na odpowiedź serwisu, która może być negatywna, a oni moga z tą myszą robić co tam chcą(rozkręcać, macać/ szurać, etc.). Teraz żałuję, że nie reklamowałem na niezgodność towaru z umową. Napisałem też do ZAGRANICZNEGO serwisu SS i co? Powiedzieli, że nie ma problemu z wymianą na nówkę.

 

Ktoś miał podobne doświadczenia z reklamacją w tym sklepie i jak one przebiegły?

Edytowane przez perfecto
Link to post
Share on other sites

Może trafiłeś na nieodpowiednią osobę.

Ja kupiłem CPU- okazało się że źle wybrałem, napisałem maila że nie ten co chciałem (płacone było z góry)

A Pan grzecznie "no to nie ma problemu. Jaki Pan chce? Proszę nie odbierać przesyłki,tylko zwrócić do nas."

Wysłali nowy, za przesyłkę drugi raz nie policzyli ,tylko za różnicę w CPU.

Jak dla mnie firma OK.

Link to post
Share on other sites

No to czym się przejmujesz ?

Nie działa to niech jedzie do serwisu

Rysą to bym się aż tak nie przejmował, choć mogłoby jej nie być.

Szkoda tylko że straty moralne w postaci oczekiwania na powrót z serwisu...

Dziwne trochę z ich strony że nie wymienią od razu na nowy.

Dostałem raz grafikę padniętą od Palita i bez słowa dostałem nowy egzemplarz. Bez serwisów.

Poszukaj czy odpowiedniego paragrafu nie ma na Twój przypadek :)

Masz prawo zwrotu do 7 dni.

Nie pasuje Ci i już.

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiesz. Ok, serwis może być ale kiedy mysz się popsuła w czasie trwania gwarancji, ale ta mysz była wadliwa OD NOWOŚCI. Czyli zakupiłem mysz uszkodzoną. Wielokrotnie powtarzałem sprzedawcy, że nie chcę żadnych napraw, bo mysz była uszkodzona przed zakupem, ten potakiwał że mysz zostanie wymieniona na nową jak serwis potwierdzi to co mówię, ale teraz dowiedziałem się, że wcale tak nie musi być. Niedawno kupowałem inną mysz w innym sklepie. Zanosiłem ją 3 razy na gwarancję aż w końcu była sprawna, za każdym razem od ręki wymienili na nówkę ppo zademonstrowaniu problemu, nawet jezeli usterka pojawiła się po zakupie, a nie przed.

Edytowane przez perfecto
Link to post
Share on other sites

Człowieku to rezerwuj wszystko w salonie przez internet i wtedy będziesz mieć możlwiość zwrotu w ciągu 10 dni. Myszke kupiłeś w salonie i teraz piszesz że są probelmy z gwarancją, kupowałeś mysz w kasie to rozmawiasz z gościem o myszce i przy okazji ją otwierasz i oglądasz. Jak można coś kupić nie otwierając tego i nie sprawdzać czy wszystko jest w porządku.

Edytowane przez vallentine
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...