perfecto 2 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) W zeszłym tygodniu kupiłem mysz Steelseries Rival w sklepie X-Kom. Mysz miała ryse pod logiem producenta oraz wadliwą rolkę. Problem zademonstrowałem w salonie. Sprzedawca wezwał kierownika, a ten kazał wysłać mysz na ekspertyzę do ich "serwisu", "bo rysy na ślizgaczach". Wielokrotnie pytałem się dlaczego nie wymienią na nową skoro wady są widoczne gołym okiem i były już przed zakupem(czyli sprzedano mi wadliwy produkt), a ten odpowiada - taka polityka sklepu. Teraz jestem bez myszki i musze czekać na odpowiedź serwisu, która może być negatywna, a oni moga z tą myszą robić co tam chcą(rozkręcać, macać/ szurać, etc.). Teraz żałuję, że nie reklamowałem na niezgodność towaru z umową. Napisałem też do ZAGRANICZNEGO serwisu SS i co? Powiedzieli, że nie ma problemu z wymianą na nówkę. Ktoś miał podobne doświadczenia z reklamacją w tym sklepie i jak one przebiegły? Edytowane 3 Września 2014 przez perfecto Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1364 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Może trafiłeś na nieodpowiednią osobę. Ja kupiłem CPU- okazało się że źle wybrałem, napisałem maila że nie ten co chciałem (płacone było z góry) A Pan grzecznie "no to nie ma problemu. Jaki Pan chce? Proszę nie odbierać przesyłki,tylko zwrócić do nas." Wysłali nowy, za przesyłkę drugi raz nie policzyli ,tylko za różnicę w CPU. Jak dla mnie firma OK. Cytuj Link to post Share on other sites
perfecto 2 Napisano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Nie odebranie przesyłki, a otworzenie i odbiór sprzetu i później jego reklamacja to dwie różne bajki. Dla mnie tez byli bardzo mili do momentu kiedy nie wręczyłem im gotówki. Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1364 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 No to czym się przejmujesz ? Nie działa to niech jedzie do serwisu Rysą to bym się aż tak nie przejmował, choć mogłoby jej nie być. Szkoda tylko że straty moralne w postaci oczekiwania na powrót z serwisu... Dziwne trochę z ich strony że nie wymienią od razu na nowy. Dostałem raz grafikę padniętą od Palita i bez słowa dostałem nowy egzemplarz. Bez serwisów. Poszukaj czy odpowiedniego paragrafu nie ma na Twój przypadek Masz prawo zwrotu do 7 dni. Nie pasuje Ci i już. Cytuj Link to post Share on other sites
perfecto 2 Napisano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) Nie rozumiesz. Ok, serwis może być ale kiedy mysz się popsuła w czasie trwania gwarancji, ale ta mysz była wadliwa OD NOWOŚCI. Czyli zakupiłem mysz uszkodzoną. Wielokrotnie powtarzałem sprzedawcy, że nie chcę żadnych napraw, bo mysz była uszkodzona przed zakupem, ten potakiwał że mysz zostanie wymieniona na nową jak serwis potwierdzi to co mówię, ale teraz dowiedziałem się, że wcale tak nie musi być. Niedawno kupowałem inną mysz w innym sklepie. Zanosiłem ją 3 razy na gwarancję aż w końcu była sprawna, za każdym razem od ręki wymienili na nówkę ppo zademonstrowaniu problemu, nawet jezeli usterka pojawiła się po zakupie, a nie przed. Edytowane 3 Września 2014 przez perfecto Cytuj Link to post Share on other sites
vallentine 36 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) Człowieku to rezerwuj wszystko w salonie przez internet i wtedy będziesz mieć możlwiość zwrotu w ciągu 10 dni. Myszke kupiłeś w salonie i teraz piszesz że są probelmy z gwarancją, kupowałeś mysz w kasie to rozmawiasz z gościem o myszce i przy okazji ją otwierasz i oglądasz. Jak można coś kupić nie otwierając tego i nie sprawdzać czy wszystko jest w porządku. Edytowane 3 Września 2014 przez vallentine Cytuj Link to post Share on other sites
bar1004 102 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 @Up właśnie nie rezerwuj, a zamawiaj z odbiorem osobistym, bo rezerwacja to nie zawarcie umowy na odległość (przynajmniej RTVEuroAGD się tak wycwaniło) Cytuj Link to post Share on other sites
vallentine 36 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) @up Chodzi mi o zamówienie do salonu przez internet do odbioru osobistego. Edytowane 3 Września 2014 przez vallentine Cytuj Link to post Share on other sites
X-KOM.PL 5 Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 perfecto, tak jak wspomnieliśmy na innym portalu, prosimy o kontakt i przekazanie informacji na temat numeru reklamacji. Postaramy się pomóc najszybciej jak to możliwe i rozwiązać tę sprawę. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.