AnonimowyGracz 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Witam W połowie czerwca tego roku kupiłem smartfon LG G2 Mini w T-mobile na jakiejś tam promocji z abonamentem. Po 2-3 tygodniach od rozpakowania telefon zaczął się zacinać, w sumie to to olałem stawiałem na jedną aplikacje lecz nie miałem ochoty resetować systemu. Jakoś teraz (około miesiąc temu) w telefonie zepsuł mi się głośnik od rozmów, strasznie zniekształcał głos i skrzeczał. Tak więc przywróciłem ustawienia do fabrycznych i nadal to samo. Na drugi dzień telefon odziwo sam się naprawił. Robiąc ten reset miałem nadzieję, że zacinanie się naprawi lecz nic to nie dało jest nadal tak samo! Telefon zacina się tylko i wyłącznie przy przełączaniu ekranów z aplikacji na pulpit, z ekranu aplikacji na pulpit itp. Nie mam pojęcia czy to wina systemu czy poprostu sprzedano mi jakaś felerną słuchawkę. Może ktoś ma pomysł jak usunąć te przycinki ? Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Jezeli jest to nowy fon, znieksztalca glosy podczas rozmow i sam sie naprawia to byc moze ma wadliwa plyte, przez co i ma zacinki. Jak jest na GW to lepiej oddac, mozna sprobowac wgrac niebrandowany softl jednak w tym wypadku raczej to moze nic nie dac. Ewentualnie sprobuj postawic na nowo androida. Cytuj Link to post Share on other sites
AnonimowyGracz 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Jezeli jest to nowy fon, znieksztalca glosy podczas rozmow i sam sie naprawia to byc moze ma wadliwa plyte, przez co i ma zacinki. Jak jest na GW to lepiej oddac, mozna sprobowac wgrac niebrandowany softl jednak w tym wypadku raczej to moze nic nie dac. Ewentualnie sprobuj postawic na nowo androida. Czytanie ze zrozumieniem Jakoś teraz (około miesiąc temu) w telefonie zepsuł mi się głośnik od rozmów, strasznie zniekształcał głos i skrzeczał. Tak więc przywróciłem ustawienia do fabrycznych i nadal to samo. Na drugi dzień telefon odziwo sam się naprawił. Chciałbym oddać na gwarancję ale nie wiem czy go przyjma z powodu zacinajacego sie systemu. A co do reinstalacji androida to niestety wtedy przepada gwarancja co nie jest mi na reke, ponieważ nowe smartfony to nie są juz nokie 3310 Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez AnonimowyGracz Cytuj Link to post Share on other sites
PLSBX 319 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Sprawdź jakimś task managerem co jest na rzeczy. Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Czytanie ze zrozumieniem Chciałbym oddać na gwarancję ale nie wiem czy go przyjma z powodu zacinajacego sie systemu. A co do reinstalacji androida to niestety wtedy przepada gwarancja co nie jest mi na reke, ponieważ nowe smartfony to nie są juz nokie 3310 Nie rozumiem, doradzilem Ci abys postawil na nowo system, nie traci sie gwarancji, z tego co wiem to mozesz to zrobic za pomoca programow od LG sluzacych do aktualizacji systemu, to samo dotyczy niebrandowanego softu. Napisalem Ci tez co moze byc przyczyna tego znieksztalconego glosu, dzieje sie czasami tak przy niesprawnych plytach (zalanych, peknietych, uszkodzonych sciezkach). A skoro plyta ma jakies uszkodzenie to nie oznacza, ze fon nie wstanie, moze to uszkadzac sie stopniowo i beda wystepowac roznego rodzaju inne objawy, ktore beda tez zanikac. Cytuj Link to post Share on other sites
Kanapka345 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Masz racje moj blad, przepraszam. Piszesz, ze moga byc tez inne objawy no to mam jeszcze dwa. Czesto zacina mi sie klawiatura w telefonie, mianowicie czasami klikam np k a wciska mi e albo w ogole jakas litera jest tak jakby niedostepna tzn. Nie moge jej wcisnac tak jakby ekran w tym punkcie padl. Po 2 klawiatura lubi sie od kilku dni nie wysuwac np. Wlaczam pisanie sms i klawiatura sie nie pojawia chodz miejsce na tekst przesuwa sie do gory jak by byla wysunieta. A co do programu od lg to znasz moze nazwe? 2 konto bo na telefonie tamto nie dziala ~AnonimowyGracz Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 W LG PC Suit powinna byc opcja naprawy androida, co do wgrania calego romu to LG Mobile Support Tool. Wyzej wymienione bledy sa troche dziwne i dla mnie wygladaja jak by byl problem od strony software. Na Twoim miejscu oddal bym telefon na gwarancje, ewentualnie sprobowal tylko naprawic androida, ale nie wgrywac nowego romu, nie wiem czy G2mini nie ma licznika flashowania, a wtedy by mogly byc problemy z gwarancja (mogli by uznac, ze to przez flashowanie fona cos sie zrypalo). Cytuj Link to post Share on other sites
AnonimowyGracz 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 To w takim razie oddam telefon na gwarancje tylko jak opisac blad. Ze telefon sie zacina i nie reaguje na dotyk ? W sumie od pierwszego dnia posiadanie tego telefonu mam kurz w glosniku, stawiam na obcinanie kosztow i telefon byl uzywany albo dlugo lezal na polce w sklepie czy serwisie. Wydaje sie to nie realne i nie idzie to na reke firmie ale niestety tak to wyglada. Cytuj Link to post Share on other sites
alladen 19 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) To w takim razie oddam telefon na gwarancje tylko jak opisac blad. Ze telefon sie zacina i nie reaguje na dotyk ?.Częste problemy z działaniem systemu, zniekształcone głosy itp. Im więcej opiszesz problemów tym lepiej Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez alladen Cytuj Link to post Share on other sites
polo426 1 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Zadzwoń jutro do LG. Pani/Pan się pytają o datę zakupu oraz usterkę. Mówią Ci, czy się kwalifikujesz do naprawy, a jak tak to przysyłają Ci kuriera, który zabiera telefon do naprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
AnonimowyGracz 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Zadzwoń jutro do LG. Pani/Pan się pytają o datę zakupu oraz usterkę. Mówią Ci, czy się kwalifikujesz do naprawy, a jak tak to przysyłają Ci kuriera, który zabiera telefon do naprawy. Nie łatwiej będzie zanieść do salonu gdzie telefon kupiłem (telefon jest na abonament) Cytuj Link to post Share on other sites
polo426 1 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Nie łatwiej będzie zanieść do salonu gdzie telefon kupiłem (telefon jest na abonament) No może i tak, ale piszę tak, bo kolega kupił w x-komie telefon i oddał go tam na gwarancje. To x-kom rozpatrywało usterke pod swoim kontem, a dopiero potem wysłało do serwisu, a kurier prosto do serwisu zawiezie. Nie wiem jak w salonie. Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Najlepiej bezposrednio do autoryzowanego pkt napraw LG oddac telefon, salon tez im go wysle, tylko, ze nie od razu lecz o jakies 2 dni pozniej. Cytuj Link to post Share on other sites
AnonimowyGracz 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Tak naprawdę chyba nie ma większego sensu gdzie wyślę telefon i tak wszystkie firmy i salony naprawiają w takiej jednej firmie chyba na R lecz nie jestem pewien. Jeszcze zobacze co mi powie Pani z infolinii Cytuj Link to post Share on other sites
kudlatyEOS 301 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Jeśli telefon był brany w abonamencie, to zanieś go do salonu w którym kupiłeś i przed oddaniem poproś pracownika o sporządzenie opisu stanu telefonu. Czasem w serwisach są takie jazdy, że potrafią oddać porysowany i w gorszym stanie jak przyjęli, a mając taki opis łatwiej jest dochodzić swoich praw. Wydłuży to czas naprawy ale masz większą "ochronę" . LG posiada swój serwis w Mławie, oraz oddział szybkiej naprawy w Warszawie. http://www.lg.com/pl/centrum-serwisowe-lg W Warszawie mogą Ci taką naprawę zrobić od ręki, przy Tobie. Co do serwisu na R to pewnie chodzi o regenersis. Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Ja oddajac do naprawy robie zdjecie telefonu juz na miejscu wraz z karteczka na ktorej jest podpis pracownika i data, jest to najlepszy dowod. Najwieksze jazdy to sa w w-support, od tamtej pory wole miec dowody na to, ze telefon byl w takim stanie, a nie innym. Cytuj Link to post Share on other sites
AnonimowyGracz 0 Napisano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 Jeśli telefon był brany w abonamencie, to zanieś go do salonu w którym kupiłeś i przed oddaniem poproś pracownika o sporządzenie opisu stanu telefonu. Czasem w serwisach są takie jazdy, że potrafią oddać porysowany i w gorszym stanie jak przyjęli, a mając taki opis łatwiej jest dochodzić swoich praw. Wydłuży to czas naprawy ale masz większą "ochronę" . LG posiada swój serwis w Mławie, oraz oddział szybkiej naprawy w Warszawie. http://www.lg.com/pl/centrum-serwisowe-lg W Warszawie mogą Ci taką naprawę zrobić od ręki, przy Tobie. Co do serwisu na R to pewnie chodzi o regenersis. Dokładnie Regeneris Ja oddajac do naprawy robie zdjecie telefonu juz na miejscu wraz z karteczka na ktorej jest podpis pracownika i data, jest to najlepszy dowod. Najwieksze jazdy to sa w w-support, od tamtej pory wole miec dowody na to, ze telefon byl w takim stanie, a nie innym. Co do dowodu to chyba jednak poproszę o protokół i tak znając nawyki Polaków to zostane potraktowany jak idiota Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 Ja tam mam gdzies czy zostane potraktowany jak idiota, szczegolnie jezeli chodzi o moje dobro Kazdy musi dbac o swoje, a nie patrzec na kogos. Protokol i tak musi zostac sporzadzony jezeli oddajesz w salonie operatora/firmowym sklepie. Cytuj Link to post Share on other sites
direct96 0 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Witam. Też mam problem z tym lg. Ścina mi gdy przechodzę z aplikacji do pulpitu głównego. Dziewczyna kupiła sobie myphone cube i jej chodzi wszystko płynnie a ja zapłaciłem kilka stów więcej i jest lipa z tym. Co zrobić najlepiej w takiej sytuacji? Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Zmieniałeś coś w nakładkach? Jaki masz rom, oryginalny? Być może instalowałeś/usuwałeś dużo apek ostatnio lub to wina karty SD? Jeżeli nie masz oryginalnego romu to to może byc przyczyna, jednak jeśli jest od producenta to spróbuj na początek zrobić hard reset. Cytuj Link to post Share on other sites
direct96 0 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Wszystko orginalne nic nie kombinowałem. Po hard resecie objaw sie zmniejszyl lekko. Może mieć cos do tego karta sd ? Bo co prawda mam najransza 16 z allegro. Cytuj Link to post Share on other sites
pir4nia 54 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Słabsze karty (lub o zbyt dużej pojemności) w jakimś stopniu mogą zamulać fona, wyciągnij ją i sprawdź jak telefon działa bez niej. Cytuj Link to post Share on other sites
direct96 0 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Telefon byl w serwisie. Jednak napisali ze usterka nie wystapila w serwisie. przed wyslaniem zrobilem reset telefonu. I podalem wadę ze sie zacina. I już zauważyłem kiedy mi sie to dzieje. Jak telefon sie troche nagrzeje np. Mam go w kieszeni a teraz jest cieplo to wyjmuje z kieszeni i no tnie.. Jak opisać tą usterke najlepiej zeby znowu nie odeslali nie naprawionego ? Oraz mam pytanie, moja dziewczyna ma myphone cube i jej ram dochodzi zwykle do max 70 jak sie bawi. A u mnie potrafi do 90 dojść czasami.. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.