Skocz do zawartości

Zestaw komputerowy [3500-4000zł], czy wszystko w porządku?


Recommended Posts

Witam. :) 

 

Mój stary komputer ma już prawie 10 lat, także czas na nowy pecet. Nie rozpisując się, podam to w najprostszej formie, a więc:

 

Potrzebuję komputer w przedziale cenowym 3500/4000 zł. Zestawiłem ze sobą wybrane przez siebie komponenty, lecz nie znam się na tyle aby stwierdzić czy wszystko będzie ze sobą kompatybilne. Największą trudność mam z wyborem obudowy.

 

  • Procesor - Intel Core i7 3770 3.4GHz
  • K.Graficzna - MSI Radeon R9 270
  • Zasilacz - XFX Pro Series Core 550W
  • Dysk - Western Digital Caviar Blue
  • RAM - Crucial 8GB Ballstix Sport 2x4GB
  • DVD - Lite-On iHas124-14
  • Płyta Główna - MSI 970A-G43 AMD 970

 

Bardzo proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie ogólnej kompatybilności tego zestawu. Proszę również o ewentualne poprawki w celu ulepszenia sprzętu(lub też poprawnego jego działania), jak pisałem w przedziale cenowym 3500-4000 zł, to znaczy dobrego chłodzenia i obudowy. Ze szczególnym naciskiem na obudowę, tak aby wszystko się zmieściło. Zależy mi również na tym aby obudowa była w miarę przewiewna. Jeśli mieści się w granicach rozsądku pod względem jakość/wygląd/cena to liczę na ładny wygląd. Oczywistym jest, że cena 4000 zł nie jest ceną maksymalną. Odbiegać może o minimalne kwoty pokroju 10 czy też 200 zł. 

 

Dopiero zagłębiam się w świat technologii, informatyki i ogólnym działaniu komputera. Chcę zgłębić wiedzę na ten temat. Ogółem komputer będzie używany w takich celach jak:

  • Szeroko rozumiana nauka (Różnego rodzaju programy, przyrządy do programowania)
  • Prace graficzne (Tutaj mniejszy nacisk, ponieważ nie tworzę nie wiadomo czego. Jakieś zwyczajne sygnatury, tła na strony czy też "podrasowane" zdjęcia z aparatu)
  • Gry (Gry, gry. Któż nie gra w gry?  :P  . Chciałbym jednego - aby chodziły płynnie i na dużych detalach)