Skocz do zawartości

[PC/XBO] Ryse: Son of Rome


Recommended Posts

Już nam przez te next geny całe metro redux spasztecili :) grafika gorsza niż w pierwszym metrze z 2010 roku,

W paru miejscach nie ma wolumetrycznych światełek (są tam te normalne), ale pisząc że oryginalne metro 2033 wygląda lepiej zdecydowanie przesadzasz (same wolumetryczne światełka wiosny nie czynią). Większość rzeczy została widocznie poprawiona, ilość dekoracji (gra nie jest już tak pusta), ilość ludzi, jakość wykonania modeli, znacznie lepsze tekstury z efektami paralax, dodali większą ilość świateł (oraz poprawili głębie oświetlenia). Ja po przejściu reduxa byłem zdegustowany po włączeniu oryginalnego metro, strasznie szare i puste się teraz wydaje. Na dowód zrobiłem takie porównanie.

 

CO483a.jpg

6QskQJ.jpg

 

BZpRtF.jpg

 

e1Amsw.jpg

 

enkXAl.jpg

 

eRUvNW.jpg

 

a w linku poniżej zamieściłem trochę więcej zdjęć

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4902918&postcount=1647

 

Niektórzy zachwalali oryginalne metro 2033, że takie "ciemne" było, dla mnie jednak wcale to tak fajnie nie wygląda, gdy wszystko zlewa się w czerń.

 

 

14862585519_456b1ef305_o.jpg

 

15048456632_197a2590de_o.png

 

http://i.imgur.com/HBsv4oF.jpg

 

http://abload.de/img/286690_2014-08-29_00058qiz.png

 

http://abload.de/img/286690_2014-08-29_000t3rkl.png

Co też nie oznacza, że w pewnych momentach gra nie jest "ciemna" (w oryginalnym metro 2033 była jednak aż do przesady)

Edytowane przez kapral.hicks
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nowy trailer z PCtowej wersji Ryse: Son of Rome. Uwaga spoilery.

http://www.gamersyde.com/hqstream_ryse_son_of_rome_vengeance-32905_en.html

 

Wersja YT:  

 

Minimalne wymagania sprzętowe Ryse: Son of Rome:

  • 64-bitowy system operacyjny Windows Vista (Service Pack 1), 7 lub 8;
  • dwurdzeniowy procesor Intel (2,8 GHz) lub AMD (3,2 GHz);
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna kompatybilna z DirectX 11 (1024 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 26 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.


Zalecane wymagania sprzętowe Ryse: Son of Rome:

  • 64-bitowy system operacyjny Windows Vista (Service Pack 1), 7 lub 8;
  • czterordzeniowy procesor Intel lub ośmiordzeniowy AMD;
  • 8 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna kompatybilna z DirectX 11 (4 GB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 26 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Premiera: 10 PAŹDZIERNIKA 2014

Cena: 39,99 € (euro)

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Tak jak oczekwialem  :D

 

 

Wymagania;

Core i5 3.6 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB (GeForce GTX 760 lub lepsza)

 

 

widzac jak ta gra wyglada to sie nie dziwie ze tu juz potrzebna 760.....ale to i tak napewno nie max detalach,tylko  high i cienie na medium,MSAA off   :) 

Edytowane przez kuba223
Link to post
Share on other sites

Na widok stimowej ceny portfello standardowo ucieka gdzie pieprz rośnie. Warto poczekać na wersję pudełkową, za którą odpowiedzialny będzie oficjalny dystrybutor, firma Deep Silver. Ekipa z Cryteku zajmie się wydaniem cyfrowej wersji Ryse: Son of Rome. Sama gra otrzyma specjalną edycję zawierającą wszystkie dodatki DLC.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Zmiany graficzne w wersji PC względem Xboxa One

1. Subtler LOD transitions

2. Higher quality textures
3. Softer Shadows with less noticable LOD transitions
4. An even more improved version of SMAA T1x compared to the xbone version
5. 1.5X1.5 and 2X2 SSAA available separately from SMAA (combined mode)
6. SLI and CF profile not yet finalized, but expected to scale just as well as C3 (aka perfectly)
7. SSDO improved from Crysis 3
8. The recommended processor (more than 4 threads) for 4k is about keeping the framerate above 30 at all times.

 

Porównanie podobnej sceny z wersji PC i Xboxa One, aby ukazać różnicę. Zmiany są bardzo widoczne. Gra wygląda o wiele ostrzej, wyraźnie poprawione tekstury, lepszy anty-aliasing itd. 

 

Poniższe screeny z PC działają na niskich ustawieniach, gra nie posiada jeszcze do końca zaimplementowanego trybu "ultra", lecz jeżeli tak wyglądają niskie ustawienia to jestem pod wrażeniem.

 

PC

http://a.pomf.se/umvime.jpg  

Xbox One

http://i2.minus.com/imPcy9a0Wq6xC.png   

 

PC 

http://abload.de/img/crytek_ryse_pc_4k_scrnbubg.png

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Porównanie graficzne: wersja testowa* Ryse na PC vs wersja finalna na Xbox One


* - brak m.in ustawień bardzo wysokich (tekstury,cienie)


Obrazki najlepiej otworzyć w nowej karcie, żeby zobaczyć dokładniejszą różnicę :P


 


60fps/1080p video z wersji PC


https://mega.co.nz/#F!lphTXQ7A!_KdC5M0pjdnPaQoEXEnSGQ


 


http://i6.minus.com/ibjtGJhMeRKd6p.jpghttp://i7.minus.com/iNBr26PyPW0RO.jpg http://i4.minus.com/ibpzHuGZApiEwD.pnghttp://i4.minus.com/ibn1wMxY0avEPD.png


Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...