KmP900 0 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 (edytowane) Witam. Mam pewien problem z urządzeniem ASUS Nexus 7 2013. Tablet powiadam juz od dłuższego czasu i jedyny problem jaki w nim wystąpił to martwy piksel świecący na bialo widoczny na jasnym tle. Z tego co wiem jeden piksel nie będzie realizowany w ramach gwarancji. Ale do rzeczy. Od pewnego czasu pojawił się kolejny defekt. Po środku w górnej części, widać niebieska malą poświatę/plamkę nieregularnego kształtu. Jest ona wielkości około 5x5mm i widoczna tylko na czarnym tle. Wiecie może co to jest i czy takie coś kwalifikuje się do gwarancji? Później podrzucę zdjęcia zrobione telefonem na których bardzo dobrze to widać. Wysłał bym tablet na gwarancje bez żadnych pytań ale jednak czas oczekiwania jest około 1-2 tygodni, a w tej chwili jest mi on potrzebny. http://img.tapatalk.com/d/14/07/26/yzu8usur.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/26/azy8yty2.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/26/amyrenuq.jpg Edytowane 26 Lipca 2014 przez KmP900 Cytuj Link to post Share on other sites
KmP900 0 Napisano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 Nikt nie spotkał się z taką usterką? Cytuj Link to post Share on other sites
Raffii 18 Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Sądzę, że serwis nie uzna takiej usterki, a na sprzęt będziesz czekał długi czas. Z reguły im bardziej "skomplikowana" usterka tym serwis naprawia sprzęt dłużej. Plamki praktycznie nie widać na Twoich zdjęciach, ale czasami przebarwienia mogą wystąpić bo matryca jest nieregularnie podświetlona. Co więcej takie uszkodzenie mogło nastąpić poprzez zbyt mocne naciśnięcie matrycy w danym punkcie. Może chciałeś wmasować ten bad piksel. W każdym razie nie radze wysyłać do serwisu. Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
jedrzej20 0 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Jak to nie uzna usterki? Też miałem martwy piksel na ekranie w Nexusie i wszystko zostało wymienione, tylko że musiałem wysyłać do serwisu 2 razy bo za pierwszym razem nie został naprawiony. Po pierwsze zadzwoń na infolinię i dowiedz się czy coś takiego można serwisować, potem przyjedzie kurier i weźmie tablet. Cytuj Link to post Share on other sites
KmP900 0 Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Na sprzęt czekałem 5 dni. Został wymieniony cały panel LCD wraz z dodatkowymi komponentami o których nie miałem pojecia. Dostałem praktycznie nowy tablet. Nie wysłanie go w ramach gwarancji było by lekko mówiąc błędem. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.