Skocz do zawartości

Samochód dla mamy 6-7k


Recommended Posts

Cześć.

Szukam samochodu dla mamy. Głównie do miasta, trasy nie dłuższe niż 20 km.

Najlepiej gdyby cena nie przekraczała 6 tysięcy(no max 7).

Nie znam się zbytnio na motoryzacji i nie wiem co będzie odpowiednie.

Instalacja LPG mile widziana.

Link to post
Share on other sites

Honda Civic piątej generacji. Chyba najlepsza propozycja. Każdy kto jeździł ze znajomych, to bardzo sobie chwalił. Brat ma i jest wniebowzięty, a kupił za ok 4 tys. Za 6 będziesz miał w dobrym stanie. Dodatkowo na plus bardzo mała awaryjność silników, w końcu to Japoniec :D Pozdrawiam

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Opla corsę C moja mama już miała, więc odpada. Co myślicie o peugeot 307?

Napewno nie, ten samochod mial straszne, straszne problemy z elektryka.

Generalnie, w tej cenie najwieksza uwage przykladalbym do stanu pojazdu jaki uda sie znalezc, mniejsza o marke. Ciezko mi tez, tak na szybko cos polecic, Almera I, CorollaE11 pewnie beda za stare, Astra II za duza, a z Fiesta mk6, czy Fabia I moze byc ciezko zmiescic sie w budzecie. Moze jakis Peugeot 206? Z tego co pamietam auto dosyc solidne, tylko nie wiem jak znosi gaz(pewnie nie powinno byc dramatu). Moze Seat Ibiza II, po liftingu to raczej podobajace sie auto, niby Seat ma solidne zaplecze w postaci VW, ale ja nie orientuje sie jakie konkretnie opinie zbieral ten model. Tak czy siak, jak pisalem, najwazniejszy jest stan, przeszlosc i stan blach(mam na mysli rdze).

Link to post
Share on other sites

 

 

w tej cenie najwieksza uwage przykladalbym do stanu pojazdu jaki uda sie znalezc, mniejsza o marke

I to jest najlepsze podsumowanie. Allegro -> limit 6k -> szukamy. Czasem da się ustrzelić perełki - kumpel za 1500 kupił ładnego Civica V gen, do poprawek blacharskich, ale silnik zdrowiutki.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji