Skocz do zawartości

Gwarancja na kartę a likwidacja sklepu, w którym była kupiona


Recommended Posts

Nie ma znaczenia czy gwarancja jest na sklep czy producenta .

Sklep jest tylko pośrednikiem takiej gwarancji , często też przejmuje roszczenia gwarancyjne na siebie .

Ale w razie likwidacji sklepu i tak gwarancja jest dalej ważna , wysyła się wtedy sprzęt do producenta .

Sklep jak już to od siebie udziela reklamacji tytułem 2 letniej odpowiedzialności ...

Radzę doczytać co daje zwykła gwarancja a co reklamacja tymże tytułem .

Link to post
Share on other sites

A konkretnie:

możesz złożyć reklamację i wybrać jedną z 2 dróg:

1. Gwarancja jest udzielana przez producenta sprzętu. Zgłaszasz do punktu wskazanego w gwarancji (lub do sklepu i oni przesyłają dalej - tam gdzie Ci wygodniej). Musisz mieć dokument gwarancji z pieczątką sklepu (dowód że kupiłeś, a nie zdobyłeś metodami operacyjnymi ;))

2. Niezgodność towaru z umową - zgłaszasz się do sklepu

 

A tu masz opisane dokładnie:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,39,390,6,1,abc-konsumenta--co-warto-wiedziec-o-zakupach-i-reklamacji-wzory-pism.html

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...