Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam nadszedł taki okres w moim życiu że czas zamienić siedzenie przed kompem na coś innego:P

Chciałbym kupić rower najlepiej do 900zł max 1000

Nie znam się na tym kompletnie moje dotychczasowe wycieczki to jakaś zabawa na rowerach przeważnie z supermarketów tzw górali z małej hali:P

Chciałbym coś czym pośmigam na asfalcie a także po jakiś ubitych ścieżkach w lesie.

Gdzieś coś czytałem o kands 1100 i wizualnie mi się podoba :) nada się?

Problem jest jeden mam 194cm i 115kg ....więc musi być wytrzymały żebym po 2 miesiącach nie musiał remontować

Planowany czas używania to 2-3 razy w tygodniu 2-3h.

Proszę o poradę kogoś obeznanego z tematem.

 

 

Link to post
Share on other sites

stąd w nicku yeti :P do tego stopa 47 i masz ogólny obraz

Rower który posłałeś wygląda jak na słonia haha

Rama 21 nie powinna być?

Jutro może odwiedzę decathlon to przymierzę się z kilkoma rowerami żeby wiedzieć co i jak.

1000 to na serio max maxów :P

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites

Za te pieniądze nic lepszego nie kupisz jest to rower produkowany w Polsce:

allegro.pl/mocny-cross-lazaro-integral-v2-acera-suntour-alu-m-i4414083218.html

Fajny rowerek jak za ta kwotę, nie płacisz za naklejkę na ramie tylko za całkiem dobry osprzęt a to jest najważniejsze. Przy twoim wzroście myślę ze rama 21. 
Możesz jeszcze poszukać Kands Maestro. 

Link to post
Share on other sites

Przy 19" potrzebna by była sztyca 400mm, przy tej wadze lepiej nie robić takich dźwigni na słabych ramach.

 

W tej cenie to nie poszalejesz tak jak pisał Melman. Ja szukałbym używek ze sztywnym widelcem (amory olejowe to porażka na 115kg), może nawet stalowych ram.

a to jest najważniejsze

Od kiedy to? W tej cenie to trzeba patrzeć na rame, widelec i koła. Osprzęt i tak prędzej czy później trzeba będzie wymienić.
Link to post
Share on other sites